Ik wilde je vragen of we morgen samen naar een leuk spel op Steam konden kijken, maar toen bedacht ik me dat je toch je 'vrienden' van het spel dat je elke dag speelt verkiest boven mij.
Ik doe zo mijn best onze relatie te redden, maar jij vindt je pc veel te belangrijk. Je zit liever te gamen met de andere meiden van het spel, dan dat je tijd besteed aan mij. Je wil niet meer whatsappen, niet bellen/skypen, niet gamen.. Je wil zelfs niet meer naar me toe om te kunnen gamen thuis.
Misschien moet ik toch maar eens de knoop doorhakken, in plaats van tegen mezelf zeggen dat alles weer goed komt. Want ik denk niet dat het nog goed komt als het al 8 maanden slecht gaat. De leuke weekenden kunnen niet meer op tegen de vele klote weekenden. Beetje jammer dat het dan waarschijnlijk uit gaat op/iets na de dag dat we 4 jaar samen zijn. Het is niet anders, ik kan dit niet meer volhouden op deze manier.
Daarnaast vertrouw ik er nog steeds niet op dat je van drugs kan afblijven.
En mezelf kennende kan ik het toch niet als het zo ver is. Maar ik wil zo graag dat het wél werkt tussen ons.. Ik ben een hopeloos incompetent persoon.
[ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 23:02 ]