• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    I think to be thoughtful
    I know that I'm not
    You think I'm a fake
    And I know you're a fraud.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Cringe

    Het lijkt wel of je zo dingen van andere jat, om zo mee te kunnen lopen. Als je zo 'creatief' bent, als je zegt, kun je ook zelf op dingen komen in plaats van de ideeën van anderen te pakken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alles. Is. Weg. Ikgazohardjankenhoekanditikhebditopgeslagenhoeisditmogelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I feel so lonely


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil zo graag huilen nu. Waarom zit letterlijk alles tegen? Het was super goed en nu is het weg?


    "Ignite, my love. Ignite."

    En, Froukje gaat nu werken. Nu.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 14:23 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Woensdag ben ik al in BERLIJN en die avond ga ik naar Tanz der Vampire waar ik letterlijk al een HALF JAAR op heb zitten wachten. Ik denk dat ik me echt moet gaan inhouden want ik zal zeer zeker de neiging krijgen om te gaan janken jesuschrist. Dat gaat echt het realisatiemoment zijn dat ik gewoon weer een mijlpaal behaald heb. En asdflksjfd gewoon yes yes yes dat ik dan weer naar Berlijn ga, wat een geweldige stad. En als ik dan weer terug ben ga ik ook naar de Efteling en ik ga nog naar Italië. Ik moet soms echt even beseffen hoeveel geluk ik soms in mijn leven heb. Na regen komt fucking veel zonneschijn.

    heb mijn tumblr na lange tijd weer eens geopend en alle posts verwijderd lmfao

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 14:44 ]


    Heaven is a place that we all have

    ik ga in een hoekje huilen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mij aan je beste vriend proberen te koppelen zodat je mijn beste vriendin (waar je zo verliefd op bent) vaker kan zien. Dacht het dus effe niet


    "It means no worries, for the rest of your days"

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 16:03 ]


    Heaven is a place that we all have

    Burritho schreef:
    Alles. Is. Weg. Ikgazohardjankenhoekanditikhebditopgeslagenhoeisditmogelijk.


    Werk je op Apple?


    Tijd voor koffie.

    Vraag niet om een mening over iets, als je toch niet meer reageren gaat als iemand ook echt zijn mening geeft '--


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fibonacci schreef:
    (...)

    Werk je op Apple?


    Nope.


    "Ignite, my love. Ignite."