• Hallo!!

    Ik ga binnekort een summershort schrijven, dat eigenlijk een luchtige story is. Het gaat over een klas dat op kamp gaat, maar nu heb ik wat moeite met het bedenken dat leuke kampactiviteiten zijn.
    Note: het speelt zich af in de Ardennen en de klas is ongeveer 16/17 jaar.

    Typische kampdingen die ik al heb bedacht:
    -kampvuurliedjes
    -marshmallows roosteren
    -kamp voedsel: macaroni, friet, salade, ?
    -kano/kajak
    -spellen in het bos. Levend stratego, ?
    -bier
    -spookverhalen
    -spooktocht
    -een soort fietstocht?
    -voetbal/basketbal/rugby
    -zwemmen in zwembad/strand?

    In ieder geval zouden jullie nog wat activiteiten benoemen?^^
    Daarnaast: vertel me je favoriete/minst favoriete herinnering aan een kamp waar je bent geweest.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bonte avond
    Thema week (bv piraten ofzo)
    Omgekeerd verstoppertje
    Verstoppertje
    Als je nog meer spellen wilt kan ik wel even voor je kijken in mijn werkmap want ik werk als recreatie entertainer. Dus mijn bijbaan is letterlijk kinderen bezig houden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iydia schreef:
    Bonte avond
    Thema week (bv piraten ofzo)
    Omgekeerd verstoppertje
    Verstoppertje
    Als je nog meer spellen wilt kan ik wel even voor je kijken in mijn werkmap want ik werk als recreatie entertainer. Dus mijn bijbaan is letterlijk kinderen bezig houden.


    Ahh thanks! Gaaf! Het is wel voor 16/17 jarigen, dus misschien is niet alles even bruikbaar, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Een dropping! Of zwemmen in een meer, inderdaad. Vossenjacht, al is dit wat lastig in de bossen. :'D En de beruchtste van allemaal: ochtendgymnastiek (oeh ah fanatiehiek). (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 20:41 ]


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Een dropping! Of zwemmen in een meer, inderdaad. Vossenjacht, al is dit wat lastig in de bossen. :'D En de beruchtste van allemaal: ochtendgymnastiek (oeh ah fanatiehiek). (nerd)


    Jaa thanks!! Ochtendgymnastiek. Geweldig. Hoe kon ik dat vergeten!!:') thank you so much!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jaa thanks!! Ochtendgymnastiek. Geweldig. Hoe kon ik dat vergeten!!:') thank you so much!
    Je hebt het vast verdrongen. :Y) In de Ardennen kun je vast ook wel boomtopklimmen? Al is dat niet echt standaard.


    She's imperfect but she tries

    Pff, op het laatste kamp waar ik was hadden we deze dingen:
    - Je naam op elkaars arm schrijven met permanente marker om zo kennis te maken :')
    - We hebben heel veel cards against humanity gespeeld
    - Bucket list: alle groepjes krijgen een lijst met random opdrachten en die moeten ze helemaal afwerken, wie dat het eerst doet wint
    - Hollandse Leeuwen
    - Levend cluedo
    - Behoorlijk wat meer wat ik vergeten ben
    Oh en vlaggenroof, dat deden we daar niet, maar dat boeit niet :Y)

    Leukste herinnering was dat de kampcommissie het bestuur volgens traditie helemaal vies ging maken met honing, glitters, ketchup et cetera. Wat uiteraard resulteerde in een voedselgevecht :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mignon schreef:
    (...)Je hebt het vast verdrongen. :Y) In de Ardennen kun je vast ook wel boomtopklimmen? Al is dat niet echt standaard.


    Absoluut:') en ohh dat is ook leuk ja^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thymbraeus schreef:
    Pff, op het laatste kamp waar ik was hadden we deze dingen:
    - Je naam op elkaars arm schrijven met permanente marker om zo kennis te maken :')
    - We hebben heel veel cards against humanity gespeeld
    - Bucket list: alle groepjes krijgen een lijst met random opdrachten en die moeten ze helemaal afwerken, wie dat het eerst doet wint
    - Hollandse Leeuwen
    - Levend cluedo
    - Behoorlijk wat meer wat ik vergeten ben
    Oh en vlaggenroof, dat deden we daar niet, maar dat boeit niet :Y)

    Leukste herinnering was dat de kampcommissie het bestuur volgens traditie helemaal vies ging maken met honing, glitters, ketchup et cetera. Wat uiteraard resulteerde in een voedselgevecht :')


    Daar zit zeker wat bruikbaars bij^^ heel erg bedankt!! Ik begin al heel veel ideeen te krijgen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Weerwolven :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Weerwolven :Y)


    Hoe kan ik dan in vredes naam vergeten! ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Op mijn brugklas kamp gingen we naar een of ander zwempark en zouden we een 'spooktocht' krijgen, alleen zaten die docenten dus te fucken en was het een nachtwandeling, dus ook al zit er ongeveer 4 jaar verschil in, zou het geschikt kunnen zijn?
    Oh en in groep 8 deden we blikspuit in het donker.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Rhyme schreef:
    Weerwolven :Y)


    Dit. Like, duuh.
    Dan kun je nog een speurtocht doen, of geocaching of iets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dingen die ik op scoutskamp doe :Y) Dingen zijn al wel gezegd, maar dan toch nog extra info dat ik het ook op kamp heb gedaan^^ Sowieso dropping in het bos, weerwolven, vettige namiddag (gebruik je fantasie! Voornamelijk met verf, bruine zeep en een zeil, woeshhh), martelverstoppertje (is echt gaaf. Dan is er een zoeken die iedereen moet vinden. Hij roep dan 'Bokken!' waarop de verstopte 'Jagers!' roepen. Zodra hij iemand gevonden heeft, mag hij die vastbinden aan een boom. Natuurlijk mag je verzetten ^^ als je gevonden en vastgebonden bent, probeer je weer los te komen en ga je mee zoeken.), stratego, dagtocht/tweedaagse/driedaagse, groot kampvuur (maar dan ook echt groot, like groot groot), uhm wellness (klinkt vreemd op kamp, maar dat is dat elkaar masseren, gezichtsmasker en zo, rip hygiëne wel :'D), vlaggenroof (absoluut!), cubben, massaspelen (de typische dikke berta, schipper mag ik overvaren, kat en muis, vlaggestok, etc), sluipspellen. Voor de rest vaak nog geïmproviseerde spellen van de leiding zelf :'D Oh ja, wij koken elke dag zelf op kamp op een vuurtje. Lol. Faalt soms wel, but yeah, Qing fixt het altijd. :'D Nee, het is wel leuk, zo eten hebben met stukjes verbrand hout in.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Onze spooktocht bevatte vragen om een moord op te lossen voor punten. We hadden aan het einde dan ook een bokaal die je met je groep kon winnen na alle opdrachten.
    Wat ook erg leuk was was een spel waarbij je in groepen omstebeurt een liedje met de hele groep moest zingen. De groep die de meeste liedjes met z'n allen kon zingen won. We wonnen ook echt met de intro van Jimmy Neutron.
    Oh en telkens als er een bepaald liedje was, moest je snel je bordje van de groep ophangen aan een lijn waar je dan ook punten mee kon scoren. Dat liedje kwam dan op de meest random momenten ook 's nachts en 's ochtendsvroeg.
    Oh en torens of hutten bouwen etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Weet iemand toevallig nog wat kamp eten? (wat dus makkelijk te maken is voor grote groepen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!