Hoechlins schreef:
(...)
JA GODVERDOMME het duurt altijd uren voordat ik nu eens goede dingen kan vinden. Meestal zijn de eerste dingen die je vindt in een tag maar iets van 400 woorden en het is allemaal verschrikkelijk.
''Ik wil dood. Zonder Layla heeft het leven toch geen zin meer.''
''Neem een sandwich!'' JEZUS HAAHAHAHA
Je sorteert toch wel op meeste kudo's of bookmarks, hopelijk?
Het is niet fantastisch als je nieuw spul zoekt (al kun je met een beetje gepruts de zoekmachine ook zover krijgen dat je alleen resultaten in een tag ziet voor een bepaalde periode en dan gesorteerd op kudo's/bookmarks, zodat je het beste van de meest recente toevoegingen ziet), maar het is duizend keer beter dan in het wilde weg tags binnen wandelen, oh gosh, want dat is inderdaad iets om wanhopeloos van te worden.
Wiarda schreef:
(...)
JA DAT. Iedereen mag schrijven wat hij wil en dat is helemaal prima en ik moedig het met al het enthousiasme aan, maar als ik mijn Hannibal fic wil, dan wil ik geen Hannibal fic waarin Will Graham opeens een watje is en Hannibal Lecter fucKING BLOOST OM COMPLIMENTJES zo van ik kan een hoop hebben maar dat werkt gewoon niet oké dan wil ik huilen
/rant
/ik heb een hoop Hannigram emoties de afgelopen tijd
/waarom moest deze show gecanceld worden
/tijd voor bed
/misschien moet ik wat rustiger aan doen met de OITNB-marathon want mijn dagelijkse vocabulair wordt er niet echt netter op holy duck
Iehhh, dat klinkt inderdaad als iets wat meer nachtmerries opwekt dan al het kannibalisme. Personages die heftig OOC zijn in niet-crackfic zijn mijn grootste angst. Het voelt zo fóút, en het ergste is dat je het soms niet meer kunt afschudden en het voor eeuwig aan dat personage geplakt zit, verdrongen en opgesloten in een goed verborgen hoekje, maar nog steeds aanwezig. (no_chears)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan