Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Zucht, ik weet heus wel dat mensen betere dingen te doen hebben dan met mij praten, maar antwoord alsjeblieft. Ik weet dat er iets mis met me is en dat iedereen dit doet, maar ik zou zo graag één lopend gesprek hebben/
Het probleem met Russisch op Duolingo is dat iedere tweede zin klinkt als iets wat ik op een bepaalde manier eventueel in een Bucky fic zou kunnen verwerken.
(I know him. / Everything is fine. This is not your problem. / None of your business. / Your guy/boyfriend / I KNOW HIM)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Hoe komt het toch dat mensen het woord kanker zo explosief zeggen, terwijl ze het niet gebruiken als scheldwoord. Zelf heb ik daar ook last van en het is zo naar. Het zal wel door de 'K' komen, want dat is zo een agressieve letter.
Iemand die het antwoord weet?
Ik dacht... dat we beste vrienden waren. Voor 0,001 week dacht ik dat, maar nu weet ik ineens weer waarom ik na mijn eerste en mijn laatste nooit meer een beste vriendin heb gehad. Ik heb de afgelopen 6 jaar ook zonder overleefd, de rest van mijn leven kan ik het ook wel... Soort van. *sigh*
SadTech schreef:
Hoe komt het toch dat mensen het woord kanker zo explosief zeggen, terwijl ze het niet gebruiken als scheldwoord. Zelf heb ik daar ook last van en het is zo naar. Het zal wel door de 'K' komen, want dat is zo een agressieve letter.
Iemand die het antwoord weet?