• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    [Dan sluit ik Odi alleen op]


    obsessive rage

    Anders:

    Er komt een nieuwe groep in Neverland, niet de Lost Boys of Hook.
    Een andere groep... Een groep die zowel gevaar dreigt als loopt...



    Een groep van vijf die eruit zien als mensen maar elementen
    besturen in het geheim overvallen Neverland een beetje,
    Peter Pan eist dat ze bij hun horen en Hook wil
    dat zei hem helpen. Odi ontdekt waar ze mee
    bezig zijn, en dus besluiten ze haar de laten verdwijnen...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 16:26 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    [Dit graag in het praattopic]


    obsessive rage



    Caitlin


    Als ik wakker word in een kelder schreeuw ik. Ik sla een hand voor mijn mond en open dan de kelder deur,
    het lijkt makkelijk, maar naar een half uur trekken en duwen opent de deur eindelijk. Meteen valt en een klets water
    naar binnen en word ik drijf nat. 'Bah!' Ik scheld op mijn natte kleren en maakt dat ik de kelder uitkom. Ik wrijf water
    uit mijn ogen en bekijk de plek om me heen. Ik ben niet op mijn schip, ik ben niet waar ik hoor te zijn. Ik loop door
    tot ik bij een kamp kom. Ik volg een gesprek tussen een jongen en een meisje. 'Ik heb net een tak op mijn hoofd gekregen
    dus ik ben een paar van die kleine dingetjes vergeten.'
    'O, gaat het.' Ik merk dat ik praat en dat ik mezelf verraden heb dus kom ik uit de bosjes en stel me netjes voor, ookal
    ben ik klets nat en ruik ik naar... Lotus?
    'Caitlin, aangenaam!'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 17:29 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    'O, gaat het.' Geschrokken kijk ik om me heen, maar zie niemand, maar dan komt er een meisje uit de bosjes gelopen, hoelang zat ze er al?
    'Caitlin, aangenaam!'
    "J... Leslie aangenaam." zei ik terwijl ik opstond.
    "Wat doe je hier? Dit is het kamp van pan!" zei Devin boos en stond op.
    "Rustig Devin, laat mij maar even, oke?" zei ik terwijl ik met mijn hand zijn zwaard tegenhield.
    "Oké..." zei hij en liep weg.
    "Wat doe je hier?" vroeg ik vriendelijk.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Caitlin

    Geschrokken van het zwart deins ik achter uit waar ik op bloemen val die
    me meteen weer recht op zetten. Mijn haren hangen voor mijn ogen.
    'Wat doe je hier?' Vroeg het meisje vriendelijk. Ik staarde haar even aan
    en bedacht dat ik haar niet de waarheid kon vertellen. 'Mijn schip is
    gezonken en ik werd hier wakker', was mijn smoes. Geloof waardig
    was hij wel, maar een prinses moest altijd eerlijk zijn zei
    de koning wat ik hem heb belooft, maar dat kwam nu even
    niet aan de orde. 'Sorry dat ik stoor, wie is ''Pan'''?'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 17:37 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    'Sorry dat ik stoor, wie is ''Pan'''?' boos kijk ik nog even achterom naar Devin, waarom moest hij nou dingen vertellen over pan? Het was wel duidelijk dat zo loog, je kan hier niet zomaar komen, maar besloot er verder niet op in te gaan omdat ik ook loog.
    "Pan is niet echt belangrijk..." zei ik snel, "Maar als hij je vind is hij een stuk belangrijker, dus ik zou snel weggaan als ik jou was, misschien kan je naar het schip van Hook? Dat is een stukje die kant op." zei ik wijzend naar het stuk waar Megan heenliep daarnet, "Je moet hier echt weg!" zei ik.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Caitlin

    'Pardon? Wie is Hook?' Ik keek haar een beetje koppig aan en
    ging in z'n houding staan zovan: Ik ga hier echt niet weg.
    De uitdrukking op mijn gezicht was ook niet al te best
    en ik wist dat ik een slechte indruk zou maken. 'Als prinses moet je me...'
    Ik sluit mijn ogen en besef dat ik mezelf net verraden heb.
    'Hoe lang heb ik de leugen vol gehouden?'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 17:49 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo
    Het meisje ging op een arrogante houding staan, zoiets wat ik ook altijd deed, ze deed me wel een beetje aan mezelf denken... 'Als prinses moet je me...' daar had je het al, een kwaadaardige lach kwam op mijn gezicht, "Prinses dus..." zei ik, "Wat wil uwe majesteit dan?" zei ik extreem lief en maakte een overdreven buiging. "Er zijn geen Koningen of Koninginnen alleen Pan..." zei ik vals, "Dus als je het niet erg vind zou ik maar gaan voordat hij je... tja... vermoord..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Caitlin

    Ik zie erger me er niet aan en negeer haal totaal door mijn rug
    naar haar toe te keren. 'Watte de wie?' Ik draai me om.
    'Waarom mij vermoorden? Ik ken die hele Pan niet eens!'
    Ik voel een paniek aanval op komen en blaas in en uit.
    'Leg me gewoon uit wie Pan is!'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    = Ik meld me af. even heel nel eten =


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo
    "Dat maakt totaal niet uit, als je nu maar verdwijnt, als je nu rechtdoor loopt kom je bij een man met een hand en een Haak, dat is Hook. Hij legt je alles uit..." zei ik snel, ik wil eigenlijk van haar af want als mensen me met haar zien praten dan denken ze dat ik Jo ben en dan kan ik ze geen ongelijk geven...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Odette "Odi" Straw
    Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Can't you do it, or is it that you don't want it?'v

    Pan knipt met zijn vingers en Kallie is weer los, nog steeds boos en met betraande ogen draai ik me van hem weg en laat me optillen door Kallie. 'Onthoudt dat je hier niet weg kan zonder mij!' roept Pan, ik geef mezelf niet meer het recht hem Mal te noemen. We vliegen een tijdje, als ik merk dat we boven het kamp vliegen. 'Laat me maar vallen!' roep ik. Mijn hand glijdt weg en voor ik het weet tuimel ik op de grond.
    Tussen Jo of Leslie, Devin en iemand die ik niet ken in. 'Sorry, onhandige landing.' zeg ik. Ik heb echt iets met vallen vandaag, waarschijnlijk heb ik binnenkort veel blauwe plekken. Ik kijk even naar de hand van één van de tweelingzussen, het is Jo. 'Jo, heeft hij jou en Leslie nou omgewisseld?' vraag ik, boos, geamuseerd en verbaasd tegelijkertijd. Typisch iets voor Pan. Maar ik trap er niet meer in.


    obsessive rage

    Jo


    Opeens komt Odi naar beneden gevallen, hoe dat ze dat nou weer?
    'Jo, heeft hij jou en Leslie nou omgewisseld?' Ughghghg, waarom nou weer Jo? Waarom heb ik de rot kaart op mijn hand! Ik voel in mijn zakken, ha! Daar zijn handschoentjes waar alleen je vingertoppen uitkomen, katjes heten ze volgens mij.. "Odi kom eens..." zei ik met mijn tanden op elkaar geklemd en sleur haar mee. "Zeg géén Jo meer oke? Ik ben Leslie hier nu. Oké?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Caitlin

    'Ugg, ik ga al!' Ik draai me boos om. Dan loop ik het bos in.
    'Ugg, ik mag dus helemaal niet beslissen wat ik zelf doe, en zei
    mag weglopen wanneer ze wil?' Ik ben zo in mijn gedachten dat ik tegen
    een jongen bots.. 'Woops! Sorry! Mijn schuld!' Ik help de jongen omhoog
    en kijk nu recht in zijn ogen. 'Hallo...'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 18:49 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'