• Zoals het sub forum al zegt heb ik een titel nodig, gezien ik echt geen idee heb hoe ik mijn vijfde deel van een verhaal ga noemen. (Het is opgedeeld in vier delen gezien het verhaal best lang is)

Eigenlijk zoek ik zelfs twee titels. Eentje die op dit rijtje aansluit:
    Red Shoes
    Fairydaughter
    Thimble kiss
    Mirror girl
    En eentje die past bij deze titels:
    Scharlaken Dans
    Feeënbloed
    Verborgen Kus
    Haar Reflectie

Het verhaal gaat over dit en is een OUAT fanfiction.

Peter Pan heeft al vrij snel problemen gekregen met emoties, beginnend met één meisje, Odi, voor wie hij Peter Pan werd om nog te kunnen wachten tot de vloek over haar zou zijn uitgewerkt, maar beëindigd met drie, Wendy die hij op sloot uit angst en Anne in de onderwereld toen hij dood ging en zijn ziel verloor door water uit de zielen rivier.
    Hij verloor alledrie. Daarom besluit hij, als hij terug komt, nooit meer verliefd te worden, nog sterker dan daarvoor.
    Maar dat mislukt als er een meisje genaamd Aya weet binnen te dringen in Neverland, en interesse in hem lijkt te hebben, maar niet op de manier van liefde. Gewoon omdat ze nieuwsgierig is.

Sorry mijn samenvattingen blijven flut

Ik heb het niet heel snel nodig gezien ik nog bezig ben en pas over een tijdje zal beginnen, maar toch bedankt als iemand wil helpen :Y)

obsessive rage

Moet deze titel aansluiten bij beide rijtjes en wil je dus zowel een Engelse als een Nederlandse of begrijp ik dit verkeerd?

Onbedoelde blik
    Lieve vreemdeling
    Geliefde indringer
    - Dit komt er zo in mij op

Dankje ^^ Ik zoek er twee, een Engelse en een Nederlandse, maar hier kan ik wel wat mee (:

obsessive rage

Onbedoeld
    Onbedacht
    zoiets? Lol ik en titels = geen combi :')

I can't stop 'til the whole world knows my name