• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    FANMERCH OMNOMNOMNOM

    I'm in love :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    O my god, are you kidding me? Miss Groot-Brittannië is ontkroond omdat ze seks heeft gehad. Holy shit, wat een misdaad. Vreselijk. Stel je voor dat je iemand die seks heeft gehad als rolmodel zou moeten zien.

    Ongesteld zijn en last van mijn darmen hebben is geen reden om een slecht humeur te hebben? Oké dan. Zoek het maar lekker uit vandaag, ik zit op mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 19:19 ]

    am i good enough ??
    im so insecure as hell (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Serassi schreef:
    O my god, are you kidding me? Miss Groot-Brittannië is ontkroond omdat ze seks heeft gehad. Holy shit, wat een misdaad. Vreselijk. Stel je voor dat je iemand die seks heeft gehad als rolmodel zou moeten zien.


    xD DIT is grappig !!!!!!!!!!!1


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ze is begraven. Rust zacht lieve schat. Ik hoop dat je zoveel kan zingen als je wil bij God.

    Hashtag_Micha schreef:
    (...)

    xD DIT is grappig !!!!!!!!!!!1

    Ik vind het niet zo grappig eigenlijk (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 19:24 ]

    ik snap en volg je even niet ..


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    YES YES YES VIER GAAT ALLE HARRY POTTER FILMS LATEN ZIEN WOEP WOEP WOEP


    Heaven is a place that we all have

    Burritho schreef:
    (...)

    Elke keer bij mij en ik heb echt door mede van zulke opmerkingen echt een eetstoornis ontwikkelt en ik zit nu kei hard te janken in mijn kamer en mijn ouders begrijpen niet dat ik niet mee wil eten.

    Mijn moeder zegt altijd dat ik een vreetzak ben, dat ik de kasten leeg vreet en al dat soort dingen en ik zeg altijd dat ik het niet leuk vind dat ze het zegt en het enige wat ze verder zegt is dan ''Het is toch een grapje, lach eens mee.'' Ik wil nu niet meteen beweren dat ik een eetstoornis heb, maar god, mijn eetgewoontes zijn echt niet goed. Bij alles wat ik eet denk ik NEE ETEN IS SLECHT IK MOET NIKS ETEN STOP STOP STOP VEEL TE VEEL en alsnog eet ik sommige dagen echt heel veel, gewoon omdat ik me verveel of kut voel. Op schooldagen eet ik vaak alleen als mijn moeder kan zien wat ik eet, namelijk één boterham als ontbijt en een mini portie avondeten. Het is geen grapje godverdomme, die 'grapjes' laten mij ook elke keer weer huilen en maken mijn gedachten over eten niet bepaald beter. Thanks a lot, mom. :-)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 19:55 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nahwie. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom laat ik jou nog mijn leven zo opfucken? Ik had al lang van je af moeten zijn. God, wat haat ik je.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HARRY.POTTER IS BEGONNEN YES YES


    Heaven is a place that we all have

    Meh pijn en ik heb al ibuprofen genomen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat moment waarop je iemand verteld dat jij haar ziet als je beste vriendin en zei alleen maar zegt dat je geweldig bent, maar niet dat ze het zelfde voelt. This makes me sad...

    Er is bezoek en je ligt als een zak patat op de bank onder een deken doe normaal


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."