• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Who gives a shit about life. I have Chocolonely,


    Your make-up is terrible

    Hoechlins schreef:
    (...)
    JAJAJAJA GET IT. Als je toch moet herren, kun je maar beter al de goede dingen ervan meepikken hehe.


    I'm way to awkward, lol :')

    // Zondag examentraining van 9 tot 20, gezellig 11 uur blokken. HELP.

    Villainess schreef:
    (...)

    I'm way to awkward, lol :')

    // Zondag examentraining van 9 tot 20, gezellig 11 uur blokken. HELP.

    Oké, dat snap ik. Ik klap ook dicht in de buurt van mensen die ik niet goed ken. Maar goed, hij is knap en hij biedt je hulp aan, ook al ben je awkward zijn er meer plus sides dan down sides. Toch? En als je jezelf op een of andere magische manier voor gek zet, zie je die kerel toch bijna nooit meer.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Help
    Help dit is vieeesss


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Regen, onweer, en dat dan de hele dag
    Lemme go and clean my room...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Deze bus is echt een nachtmerrie. Als mijn bff niet naast me zat was ik uitgestapt en had ik gewacht op de volgende. Brrr


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kon best even dapper en strijdlustig zijn op kracht van meer dan honderd mensen die mij steunen. Maar nu is mijn hoop echt een beetje op. Ugh, I feel like I'm never going to make it. Nu moet ik ook nog bijna janken tijdens huiswerkbegeleiding, fuck my life no, fuck me, I'm the one who ruined this life.

    Oké, maar ik snap niet waarom ze mijn volzinnen weer helemaal overhoop heeft gegooid, want dit is niet vloeiender of beter geformuleerd of beter taalgebruik vooral dat niet en ik vind het eigenlijk een beetje irritant. Misschien is het korter? Idk. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maybe I should talk about this with someone...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Maybe I should talk about this with someone...

    Leef je maar uit in mijn PB mailbox, mocht je dat willen.

    Aurea schreef:
    (...)
    Leef je maar uit in mijn PB mailbox, mocht je dat willen.

    Nah, het is nogal zwaar en ingewikkeld en zo.


    Your make-up is terrible

    Yeah, toets gedaan en nu hopen dat ik het certificaat gehaald heb en geld mag vragen voor gellak manicures.

    Assassin schreef:
    (...)
    Nah, het is nogal zwaar en ingewikkeld en zo.

    Geeft niet, ik kan het wel aan.

    Gotto love science... I'm never gonna pass that shit xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nog een half uur * cries *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."