• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word hier zo gruwelijk chagrijnig van. Ik wil helemaal niets over al die zwangerschappen meekrijgen maar word er zo hard met mijn neus in gedrukt.

    Iemand die aankomende dinsdag een eetmeeting met mij wilt hebben in Arnhem? Want anders moet ik daar alleen eten. Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pizza als lunch, yes please.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Forget My Name is mijn nieuwe guilty pleasure song. Hands down. (krul)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Forget My Name is mijn nieuwe guilty pleasure song. Hands down. (krul)


    Same same same.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krijgen we een gratis examentraining van school... ZIT ALLES VOL. What. The. Actual. Fuck. Het is één dag na de uitslag en alles is vol?

    Mignon schreef:
    Forget My Name is mijn nieuwe guilty pleasure song. Hands down. (krul)


    Side 2 Side is geweldig *O*

    Ik ben René Froger, can't reach much hoger


    Happy Birthday my Potter!

    Aaaah ik moet eigenlijk nog een stukje schrijven o.i.d. voor m'n opa en oma om voor te dragen maar ik weet niks en ik weet eigenlijk niet eens hoeveel jaar ze nu precies getrouwd zijn :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    My English teacher just called me one of the smartest students of this year :3

    Ik haat geluiden van buiten. Vogels, auto's en BOREN mogen van mij allemaal optyfen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik weet gewoon helemaal niet meer wat ik wil met mijn leven. :'c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgende week weer naar x-men woohoo. Helaas niet vanavond... ohwell.

    De knapste jongen van de klas bied me aan om me te helpen met mijn herexamen bio. Hmmm :Y)
    Niet dat ik het durf, maar toch hehehehe

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 14:46 ]

    Animato schreef:
    Ik weet gewoon helemaal niet meer wat ik wil met mijn leven. :'c


    Same.


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    De knapste jongen van de klas bied me aan om me te helpen met mijn herexamen bio. Hmmm :Y)
    Niet dat ik het durf, maar toch hehehehe

    JAJAJAJA GET IT. Als je toch moet herren, kun je maar beter al de goede dingen ervan meepikken hehe.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.