• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een shrek en fiona moment met vriendlief: moddergroene gezichtsmaskers haha (ja hij ook)


    26 - 02 - '16

    Waarom app je me uit het niets om me vervolgens te gaan negeren? Kies wat je wilt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op naar bed en morgen een leuke dag hebben :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Het is gewoon de waarheid. Ik kan mij niet voorstellen dat ouders zoiets zouden zeggen tegen zo'n sportieve mooie meid als jij. Tegen niemand van jullie. Ik krijg dan echt de neiging om uit te zoeken waar jullie wonen in een trein te springen om jullie ouders eens even flink uit te leggen hoe mooi hun kinderen zijn. Stiekem maakt het mij gewoon kwaad. Dus wees trots op jezelf! Anders sta ik daar straks nog echt met mijn gratis studenten ov (cat)

    Ik zou je zo graag willen huggen nu. Zo lief!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Moet ik geloven dat je nu hele dagen slaapt? Vertrouwen is zo ver te zoeken na alles wat je me aangedaan hebt.

    Burritho schreef:
    (...)
    Ik zou je zo graag willen huggen nu. Zo lief!


    *virtual hug*

    //OT: Dude deze discussie ga je niet winnen. Je bent fucking lief en ik sta voor eeuwig bij je in het krijt. Je leert er maar mee leven (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Had ik nou net een panic attack of dacht mijn lichaam gewoon dat het ok was om van huilen naar hyperventilatie naar zo lang mogelijk niet ademen te gaan en dat te switchen? Samen met misselijkheid en het gevoel hebben dood te gaan en alles uit focus te hebben en niet meer goed na te kunnen denken? CHrist.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoechlins schreef:
    Had ik nou net een panic attack of dacht mijn lichaam gewoon dat het ok was om van huilen naar hyperventilatie naar zo lang mogelijk niet ademen te gaan en dat te switchen? Samen met misselijkheid en het gevoel hebben dood te gaan en alles uit focus te hebben en niet meer goed na te kunnen denken? CHrist.


    Als je dat vaker hebt is het slim om standaard een plastic zakje bij je te dragen om zo de hyperventilatie tegen te gaan en het gevoel van dood gaan en focus verlies toch ietwat tegen te gaan.

    Verder heel veel hugs. Het komt goed. Denk aan je otp en fluffyness en leuke verhaalwerelden. Alles komt goed. *stuurt virtuele knuffels*


    Happy Birthday my Potter!

    Interessante gesprekken over Breaking Benjamin ships hehe :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    KLAINE AAAHH. Eindelijk bij de juiste aflevering. Fangirling so so hard^^ omgggg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is niet dat ik in het weekend geen tijd heb voor leuke dingen, maar mijn lichaam (en dan vooral mijn hoofd) heeft besloten dat ik niets nuttigs kan gaan doen... als ik deze stage nog langer zou moeten doen, zou ik serieus mentaal ziek worden. Dit is echt niet gezond. Zo zo zo blij dat ik er bijna weg ben. Ik haat mensen die manipuleren, liegen en dan tegen MIJ gaan verkondigen dat ik niet volwassen ben. Het hele begrip "volwassen zijn" slaat sowieso nergens op, maar als iemand niet volwassen is, ben jij het wel. Schijnheilige backstabber dat je bent.

    This must be a joke :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JamesPotter schreef:
    KLAINE AAAHH. Eindelijk bij de juiste aflevering. Fangirling so so hard^^ omgggg


    OMG
    Klaine is pure perfectie!
    (baby)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)

    OMG
    Klaine is pure perfectie!
    (baby)


    I KNOW!! Kurt kreeg net de sms<3
    Courage!! #fangirll


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nu ga ik mn hart eens luchten! Ik begrijp heel goed dat dit topic eigenlijk bestemd is voor of heel random leuke berichten of heel random sad berichten, maar hier komt ie:

    Mensen, jullie zijn allemaal mooi! Een vriendelijkere groep gekken bij elkaar kan ik me hier niet wensen op Quizlet. Het is dat hoge niveau van gekkigheid en awesomeness dat Quizlet toch wel mijn tweede thuis maakt.
    Denk allemaal niet te min over jezelf of je leven en laat anderen je zeker niet gekmaken! Jullie zijn al tof genoeg zoals jullie zijn en niemand die jullie awesomeness kan breken!
    Blijf awesome! Blijf mooi! Blijf vooral de lieverds die jullie zijn! Jullie zijn mijn escape from reality!
    I love you all!!
    (heart2)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.