Frodo schreef:
(...)
Ik heb die uitspraak alleen maar gedaan omdat ik in exact dezelfde situatie als haar heb gezeten en mijn toenmalig vriendje me ook meermaals heeft bedrogen. Ik geloof dus niet echt meer in het 'ik kan veranderen voor jou'.
Ik snap dat het rot is en ik ben ook niet tegen jullie beide als persoon, maar persoonlijk ben ik van mening dat je ook niet voor een ander veranderd maar je het voor jezelf moet doen, omdat je zelf in ziet dat je een klootzak bent. Iemand die zegt ik kan veranderen voor jou, zou ik zo en zo niet vertrouwen. Wel naar dat het jou moest gebeuren, meerdere malen.
@Bloodborne
Ik snap uberhaupt niet hoe zo'n zak als hij twee meisjes toereloers verliefd op hem heeft kunnen laten raken, maar bon c': Ik bedoelde het niet echt aanvallend naar jou, want ofc verdiend niemand het om bedrogen te worden, zelfs niet als je het zelf gedaan hebt (en nee nu refereer ik niet naar jou, maar over het algemeen) maar het was meer een reactie op andermans reacties. Het spijt me als je je nu beledigt voelt en ik hoop niet dat ik je gekwetst heb of iets.
When I taste Tequila, Baby, I still see ya