Serassi schreef:
Wauw, maar goed dat je een stomme jongen als hem kwijt bent. Je kan veel beter krijgen dan iemand die niet eerlijk durft te zijn. En je hebt zeker weten de juiste keuze gemaakt. Waarschijnlijk stopt hij er toch niet mee, zelfs niet als je hem verbiedt contact te hebben met zijn ex (dat had je hem eigenlijk al eerder moeten verbieden). Denk er maar aan dat het zo beter voor jou is.
Hier wil ik graag even op inhaken. Niemand heeft het recht om zijn/haar lief te verbieden iemand te zien, dat is de grootste onzin die er bestaat, en ik kan er echt kwaad om worden als mensen dat suggereren. Als je in een relatie bent is dat een soort van wederzijdse band, en geen bezitting die je kunt verbieden of verplichten dingen te doen.
Daarentegen had haar vriend uit zichzelf minder moeten omgaan met haar. Zoals je hebt kunnen zien werken zijn ex en hij samen, en is het dus onmogelijk voor hem om haar niet meer te zien. Als die vriend echt om de gevoelens van Bloodborne had gegeven, dan was hij minder met haar omgegaan. Dit was echter niet het geval, en ik ben blij dat ze nu uit zo'n (toch vrij wel toxische) relatie is gegaan.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt