• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I'm already full of cake
    Don't wanna eat anymore

    Ik wil een mooie username uitzoeken maar ben vergeten hoe die Tumblr blog heette met al die mooie woorden. :c
    Help? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil jullie laten weten dat ik een verantwoordelijke, verstandige volwassene en dat betekent dat ik geen snoep heb gekocht omdat er Star Wars personages opstonden. Absoluut niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik wil jullie laten weten dat ik een verantwoordelijke, verstandige volwassene en dat betekent dat ik geen snoep heb gekocht omdat er Star Wars personages opstonden. Absoluut niet.


    Dat is juist waar volwassen zijn om draait. 8D Ik heb snoepkabels voor 5 euro gekocht, gewoon omdat het kan. Ik ben een volwassene die zelf die keuzes kan maken, fuck yeah.


    Your make-up is terrible

    Uren aan mijn presentatie gewerkt
    Kom ik er net achter dat hij er achterlijk uit ziet op de mobiele versie

    SonOfGondor schreef:
    Ik wil jullie laten weten dat ik een verantwoordelijke, verstandige volwassene en dat betekent dat ik geen snoep heb gekocht omdat er Star Wars personages opstonden. Absoluut niet.


    Held _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil mijn nichtje meenemen naar Finding Dory, maar ze heeft Finding Nemo nog nooit gezien omdat dat voor haar tijd was. Finding Nemo is al weer 13 jaar geleden uitgekomen.

    GiIderoy_ schreef:
    Ik wil een mooie username uitzoeken maar ben vergeten hoe die Tumblr blog heette met al die mooie woorden. :c
    Help? _O_


    @Serassi, ZELFS IK ZAG DIE

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 19:06 ]


    Heaven is a place that we all have

    Oke, nu voel ik mij écht onzichtbaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oke, nu voel ik mij écht onzichtbaar.

    Ik zie jou!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Ik zie jou!


    Aaahw, dank je, dat is lief! (K)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En niemand heeft interesse in mijn wedstrijd.
    Het zal wel aan mij liggen.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Aaahw, dank je, dat is lief! (K)

    Je mag ook altijd praten als je het nodig zou hebben (:
    Maar onthoud gewoon dat je heus niet onzichtbaar bent. Jij bent belangrijk!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    omfg why


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat moment dat je een stagefoto tegenkomt, waar je bijna voorover- over een hekje heen valt, omdat een geit je op de rug sprong :'D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"