• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik weet niet of ik nog met je wil praten.

    Serassi schreef:
    Ik weet niet of ik nog met je wil praten.


    niet met mij ??? (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Oh mijn god, statistiek is zo mooeeiiiliijjjkkkkk.


    Caution first, always.

    LuckyTV schreef:
    Oh mijn god, statistiek is zo mooeeiiiliijjjkkkkk.

    I know... (bluh)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hashtag_Micha schreef:
    (...)

    niet met mij ??? (huil)

    Niet meteen zo negatief over jezelf jij (N)

    ProngsPotter schreef:
    Dit is stom. Dit is zo klote flobberwormigstom. Ik wil nu gewoon alleen kunnen zijn, en me even miserabel voelen buiten in de kou en in de regen, en vooral ALLEEN want blijkbaar moet ik allemaal mensen voorliegen over ''hoe goed het met me gaat'' en daar ben ik nu even helemaal klaar mee. Het gaat gewoon even allemaal HEEL KLOTE en dat komt allemaal gewoon omdat ik zO STOM BEN ER NIKS AAN TE VERANDEREN. Ja het gaat slecht, ja ik verpest alle kansen voor mezelf en wat ben ik toch een miserabel lelijk rotmens vanbinnen

    Ik wil gewoon even weg, naar de regen en in mijn eentje. Maar het kan niet, dus zit ik op mijn kamer waar alles een chaos is, heb ik niets voorbereid voor de verjaardag van mijn beste vriendin en loop ik zwaar achter met al mijn werk. Dat heb ik vandaag allemaal bereikt. wat ben je toch weer goed bezig

    Aww, ik leef met je mee. Ik ga niet kop op zeggen ofzo, want je hebt alle recht om je even klote te voelen. Misschien kan je voor je beste vriendin nog wat leuks vinden? Waar houdt ze van?
    Maar ik ga wel zeggen dat je absoluut geen miserabel lelijk rotmens vanbinnen bent. Jij bent uniek en mooi! Ik geloof in je! (flower)(K)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dat was... Teleurstellend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voorspel dat als ik op m'n telefoontje zit te wachten volgend jaar, ik alleen ben. Celebrating loner lawl lawl fml


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    TAART. Hopelijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    elke dag iets positiefs tegen mezelf zeggen wat ook waar is
    # ga ik morgen mee beginnen :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ja, ik heb mijn huiswerk niet gedaan, ja, dat was stom, en ik zit nu inderdaad in de knel. Maar dat hoef je niet iedere minuut te zeggen. Ik weet het zelf ook wel.


    obsessive rage

    Ik ga toch nog maar even huilen dan :')

    Villainess schreef:
    Ik ga toch nog maar even huilen dan :')


    alsjeblieft


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hashtag_Micha schreef:
    (...)

    alsjeblieft



    Thanks. Eerst nog wegkomen van een examenfeest, dus ik zet je zakdoekjes even in de wacht ^^

    Laat ook maar.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 23:41 ]