• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — Milou — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anatomy schreef:
    Zo druk met school nog steeds. Nog 3 dagen. :<

    Ik ga ook even het rollentopic bijwerken peeps! Hebben jullie nog iets wat er op moet?


    Campbell Saunders laatste pagina prefect en chaser gryffindor team c: ik zal dat ook nog ff in mn rol vermelden als ik morgen thuis ben...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Khal schreef:
    Guys, help me eens. TheseWords zal een poosje afwezig zijn maar mijn personage is nog altijd in gesprek met die van haar (dat was het afsluitingsgesprek, maar daar heeft ze niet meer op gereageerd). Zal ik ook maar gewoon wachten tot ze weer terug is dan? Ja toch? Volgens mij is het over twee weken vakantie of zo. Is dat oké? Want dan ben ik dus niet actief.


    Dat is okay als jij dat goed vind! Ik ben vrij soepel met inactiviteit, mede omdat ik zelf op dit moment onverwachts totaal geen tijd heb.

    @Philip, okidoki!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heeft iemand een idee hoe ik mijn duits en mijn topografie beter kan onthouden, ik onthoud het maar niet o.o


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    Heeft iemand een idee hoe ik mijn duits en mijn topografie beter kan onthouden, ik onthoud het maar niet o.o

    Duits is voor mij gewoon even leren en ik ken het, meestal leer ik gewoon met wrts. Topo leer ik ook makkelijk, maar veel uit mijn klas niet. Die gebruiken topomania (interetsite) en dan moet je alles invullen wat je moet leren en kun je jezelf op verschillende manieren overhoren! (:


    take risks

    Iemand voor Jaime? c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Ik heb gepost met Acacia.

    ItsImpossible -> LearnToPlay


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Heeft iemand een idee hoe ik mijn duits en mijn topografie beter kan onthouden, ik onthoud het maar niet o.o


    Ik zit momenteel Duits te leren! Voor de grammatica zoek ik online opdrachten en voor de zinnen en woordjes ga ik alles 3 keer over schrijven in de Duitse vertaling, waarbij ik de eerste keer wel mag kijken, maar de andere twee keren niet.
    De volgende dag kijk ik de vertalingen nog eventjes over én ik haal een goed cijfer -tenminste de enige keer dat ik dit deed was bij hoofdstuk 1 en nu ben ik bij hoofdstuk 5, dus tja, als ik niets doe haal ik een 3,3-


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Khal schreef:
    Guys, help me eens. TheseWords zal een poosje afwezig zijn maar mijn personage is nog altijd in gesprek met die van haar (dat was het afsluitingsgesprek, maar daar heeft ze niet meer op gereageerd). Zal ik ook maar gewoon wachten tot ze weer terug is dan? Ja toch? Volgens mij is het over twee weken vakantie of zo. Is dat oké? Want dan ben ik dus niet actief.


    Heej,
    Sorry! Ik dacht dat dat gesprek beëindigt was. Maar ik heb morgen of anders vrijdag weer tijd, dan kunnen we weer verder. Ik denk dat we t feit dat ze weg gaat dan even weg moeten laten, alsof ze dat niet gezegd heeft. De avond, die nu -volgens mij- nog steeds bezig is, duurde namelijk langer dan ik verwacht had, dacht dat jullie misschien al paar dagen verder zouden zijn tegen de tijd dat ik terugkeerde

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 22:26 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Heej,
    Sorry! Ik dacht dat dat gesprek beëindigt was. Maar ik heb morgen of anders vrijdag weer tijd, dan kunnen we weer verder. Ik denk dat we t feit dat ze weg gaat dan even weg moeten laten, alsof ze dat niet gezegd heeft. De avond, die nu -volgens mij- nog steeds bezig is, duurde namelijk langer dan ik verwacht had, dacht dat jullie misschien al paar dagen verder zouden zijn tegen de tijd dat ik terugkeerde

    Wie is eigenlijk Quidditch captain zolang Cadi weg is?

    Aurea schreef:
    (...)
    Wie is eigenlijk Quidditch captain zolang Cadi weg is?


    Ze is morgen weer terug dus niemand.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Ze is morgen weer terug dus niemand.

    Oh oké :')

    Quidditch training eigk al begonnen of? sorryteluiomallesterugtelezen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Quidditch training eigk al begonnen of? sorryteluiomallesterugtelezen


    Nee, anders had Jade Cam wel uit de bieb gesleurd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Nee, anders had Jade Cam wel uit de bieb gesleurd.


    Leren is wel heel belangerijk hoor, Jade. (A) En Cam is atm te zwaar om door een bezem voort bewogen te worden. muahha x'D lawl.

    Edit: FUUU SAAR NEW TOPIC HUNNEYYY?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 22:56 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya