• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — Milou — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wie is er trouwens een Prefect? (Of heeft ambitie er een te worden) Ik wil namelijk in de nabije toekomst wel een evaluatiemeeting houden. c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Cam als saar toestemming geeft c:. @Gryffindor

    ---

    Ik probeer later vandaag nog met cam te reageren

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 13:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Camhanaich schreef:
    Wie is er trouwens een Prefect? (Of heeft ambitie er een te worden) Ik wil namelijk in de nabije toekomst wel een evaluatiemeeting houden. c:

    Acacia is de prefect van Hufflepuff.

    Camhanaich schreef:
    Wie is er trouwens een Prefect? (Of heeft ambitie er een te worden) Ik wil namelijk in de nabije toekomst wel een evaluatiemeeting houden. c:

    Char is prefect van Ravenclaw


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vroeg me trouwens iets af hè... Vindt iemand mijn stukjes te kort? Want ik doe wel mijn best om ze wat langer te maken maar ik heb niet zoveel inspiratie. Als iemand zich eraan stoort kan ik er wat aan doen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 16:21 ]

    Liams stukje staat ook weer eindelijk in het speeltopic !
    Btw, ik moes die foto er gewoon bij doen, ik kwam hem tegen op we heart it en vond hem echt geweldig HAHAHA

    Het topic is btw ook alweer bijna vol, dat we al zoveel hebben gepraat zeg :')


    take risks

    Konden we niet wachten op Perseus?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik probeer zsm met Char te schrijven maar ik zit vandaag en morgen in het buitenland dus moet even kijken of ik ergens wifi kan scoren


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Ik probeer zsm met Char te schrijven maar ik zit vandaag en morgen in het buitenland dus moet even kijken of ik ergens wifi kan scoren


    Veel plezier in geen idee welk land :P


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Westwick schreef:
    Ik probeer zsm met Char te schrijven maar ik zit vandaag en morgen in het buitenland dus moet even kijken of ik ergens wifi kan scoren

    Veel plezieeer !


    take risks

    ItsImpossible schreef:
    (...)

    Veel plezier in geen idee welk land :P

    Frankrijk, thanks!😎


    I was an angel living in the garden of evil

    @ ItsImposible en Aurea: Als jullie willen mogen jullie eerder schrijven. Ik was van plan om nu een post te maken met Jaime maar net na het douchen voelde ik me weer wat slechter. Ik ga toch nog mijn best doen om vanavond nog wat te posten maar als er niks komt mogen jullie gewoon verder schrijven. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Zo druk met school nog steeds. Nog 3 dagen. :<

    Ik ga ook even het rollentopic bijwerken peeps! Hebben jullie nog iets wat er op moet?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 20:50 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb vanaf morgen tot maandag toetsweek dus ben dan minder actief :/

    En eigenlijk heb ik dinsdag sportdag maar heb geen zin om van 12:00 tot 16:00 met een enkel blessure daar te zitten, dus ga gewoon zeggen dat ik ziek ben hihi (want als je blessure heb moet je komen om te helpen blegh x) )


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Guys, help me eens. TheseWords zal een poosje afwezig zijn maar mijn personage is nog altijd in gesprek met die van haar (dat was het afsluitingsgesprek, maar daar heeft ze niet meer op gereageerd). Zal ik ook maar gewoon wachten tot ze weer terug is dan? Ja toch? Volgens mij is het over twee weken vakantie of zo. Is dat oké? Want dan ben ik dus niet actief.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen