• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — Milou — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aemilin schreef:
    (...)

    #StudygroupXS ipv XL heheheeh :Y)
    oke die was slecht :')


    Dat is.. perfect :D

    Ehh, Aiden gaat straks ook samen met Jade en Char de quidditch velden op, tenminste, dat hebben ze afgesproken dus dit gaat nog wel leuk worden c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik merk nu pas dat we al bijna 2 praattopics vol hebben :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    SadTech schreef:
    Ja mensen, het moet ook spontaan blijven. Als Acacia er bij wil komen dan is dat toegestaan. Het is volgens mij ook de bedoeling dat iedereen met elkaar omgaat en er niemand wordt buitengesloten. Zoals Burritho eerder ook had gezegd is het niet de bedoeling dingen van tevoren af te spreken en dat het spontaan moet blijven. Dus betrek Acacia er dan ook gewoon bij als zij iets zegt en sluit haar niet buiten.


    I'm sorry, maar het is ook gewoon dat we haar post simpelweg over het hoofd gezien hadden. Het is best wel druk in de bieb en we rpg'en op dit moment met vijf personen in een groepje. Als ze het in de praattopic zei dat ze naar onze tafel toe kwam, dan konden we er rekening mee houden en haar post lezen.

    Niet slecht bedoeld, ik wilde haar ook in mijn post zetten maar ik was bezig met de andere waardoor ik die van haar weer vergat c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ItsImpossible schreef:
    Ik merk nu pas dat we al bijna 2 praattopics vol hebben :')


    HET IS HIER GEWOON EEN GEZELLIGE BOEL :Y) :')


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    HET IS HIER GEWOON EEN GEZELLIGE BOEL :Y) :')


    YEAAAH :Y)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    SadTech schreef:
    Ja mensen, het moet ook spontaan blijven. Als Acacia er bij wil komen dan is dat toegestaan. Het is volgens mij ook de bedoeling dat iedereen met elkaar omgaat en er niemand wordt buitengesloten. Zoals Burritho eerder ook had gezegd is het niet de bedoeling dingen van tevoren af te spreken en dat het spontaan moet blijven. Dus betrek Acacia er dan ook gewoon bij als zij iets zegt en sluit haar niet buiten.

    Dankjewel (K)

    ItsImpossible schreef:
    (...)

    Dan heeft Alex niet echt een hekel aan haar :P Alexis is geen hatende slytherin :')

    Van mij mag ze komen, anders moet je het even aan ANTI vragen, of zij het ook goed vind :P

    Ik vraag het wel even

    Aemilin schreef:
    (...)

    HET IS HIER GEWOON EEN GEZELLIGE BOEL :Y) :')

    I agree!


    Wanneer komt er trouwens een tijdskip?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 12:08 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    ItsImpossible schreef:
    (...)

    Dan heeft Alex niet echt een hekel aan haar :P Alexis is geen hatende slytherin :')

    Van mij mag ze komen, anders moet je het even aan ANTI vragen, of zij het ook goed vind :P

    ANTI vindt het goed, ik stuur Acacia straks op jullie af.

    Aurea schreef:
    (...)
    In dit topic. Waarin ik een paar Posts daarboven zei dat Acacia Charlotte had aangesproken.

    Sorry, my bad. Ik heb gisteren na mijn werk gepost en omdat het laat was heb ik alleen de laatste posts in het speeltopic teruggelezen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Reageer nouuu... Ik word wel telkens opgejaagd om te reageren, maar zelf? Nee hoor. Ik wil verder en anders skip ik gewoon dat Perseus weg gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Reageer nouuu... Ik word wel telkens opgejaagd om te reageren, maar zelf? Nee hoor. Ik wil verder en anders skip ik gewoon dat Perseus weg gaat.


    Kom je met Perseus ook gezellig Quidditch spelen :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Alvast MT


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke, dus Noah, Silver, Aiden en Campbell zijn kamergenoten?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    Oke, dus Noah, Silver, Aiden en Campbell zijn kamergenoten?


    I think so


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••