• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — Milou — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    SadTech schreef:
    Had Malcolm alweer gereageerd?

    Nope, ik kan misschien met May morgen reageren dat Malcolm daarna reageert?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Nope, ik kan misschien met May morgen reageren dat Malcolm daarna reageert?


    Jup. Ik wil dooorr hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weten jullie trouwens of TheseWords helemaal ging stoppen of alleen tijdelijk? Dat ben ik even kwijt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Weten jullie trouwens of TheseWords helemaal ging stoppen of alleen tijdelijk? Dat ben ik even kwijt


    Ik dacht alleen tijdelijk omdat ze het druk had met school.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan iemand mij nu bijpraten bij de biebliotheek? Want toen ik weg ging waren we nog met zijn drieën en nu zijn wij met zijn zessen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Kan iemand mij nu bijpraten bij de biebliotheek? Want toen ik weg ging waren we nog met zijn drieën en nu zijn wij met zijn zessen?

    Ja, precies mijn vraag, ik wil met Char posten. Als ik het goed begrijp zit ze daar nu met Aiden, Jade en zijn Geraint & Silver net aangesloten...


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Ja, precies mijn vraag, ik wil met Char posten. Als ik het goed begrijp zit ze daar nu met Aiden, Jade en zijn Geraint & Silver net aangesloten...


    Jep. Geraint gaat bijles geven aan Silver die net aangekomen is en Char, Aid en Jade waren nog aan het praten over quidditch.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb een Char stukje geschreven, hoop dat het een beetje klopt haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb ook voor Jade geschreven. Ik hoop dat het klopt maar ik heb mij vooral aan Charlotte's stuk gehouden. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ehh, wait a minute.. wie moet nu posten? Voordat sil en Ger kwamen, was de volgorde Charlotte-Aiden-Jade en nu is het.. Charlotte-Ger-Aiden-Silver-Charlotte-Jade.. damn it, wie is nu? Ik ben door de war c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ehh, wait a minute.. wie moet nu posten? Voordat sil en Ger kwamen, was de volgorde Charlotte-Aiden-Jade en nu is het.. Charlotte-Ger-Aiden-Silver-Charlotte-Jade.. damn it, wie is nu? Ik ben door de war c':


    Ik denk and don't shoot me if I'm wrong,dat Ger en Sil nu hun eigen "groepje" hebben. Mij lijkt het niet dat je tijdens bijles met andere ga praten. Zo had ik het tenminste begrepen maar sorry als ik het fout heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Ik denk and don't shoot me if I'm wrong,dat Ger en Sil nu hun eigen "groepje" hebben. Mij lijkt het niet dat je tijdens bijles met andere ga praten. Zo had ik het tenminste begrepen maar sorry als ik het fout heb.


    Idk, ik ben nog bang om te gaan schrijven want misschien willen ze ook nog gaan posten, idk c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja. Snap ik (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Ik denk and don't shoot me if I'm wrong,dat Ger en Sil nu hun eigen "groepje" hebben. Mij lijkt het niet dat je tijdens bijles met andere ga praten. Zo had ik het tenminste begrepen maar sorry als ik het fout heb.

    Oops ja zo had ik het ook begrepen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Kwamen er nou Gryffindors(en charlotte ) naar het Quidditch veld? Of begrijp ik weer iets verkeerd? :Y)

    (Aangezien Jamie en Alexis nu op het Quidditch veld zijn )

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 1:55 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.