• Haii scaties^^
    Jaahh heur, ik schiet toch nog eens in actie want ik heb namelijk een nieuw idee fool un Quiz^^ Ff zien wat julli ervan vinden&misschien komen erdn rollan^^

    `Alissa! Komen'ze' zijn er!´ riep ik van beneden by de trap. Ondertussen zaten Jason&mijns leefruimte vol met kinderen. Op de trap hoordeik Alissa hollen naar de kamer. Snel zette ik me neer op onze grote bruine sofa en Jason volgde m'n voorbeeld. `Wie wil gaan opendoen?´ zei ik lachend. Pieters handje ging al snel naar boven en hij holde naar de deur. En daar stonden zedan. Sinterklaas met z'n 4 Zwarte Pieten. Sinterklaas zette zich zo als elk jaar in de grote, door kinderen gemaakte stoel. `Hy speelt het toch goed hé, die Bill, Tom,Gustav&Georg?` Jason knikte en glimlachte. Wel, welkom in mijn leven. De naam is Mickey, 19 jaar en ik vang, samen met mijn tweelingbroer Jason kindern op di achtergelaten zijn doorhun ouders.

    Goed of niet?
    Doen of niet?
    Rollen of niet?

    <3

    goed:D

    doen:D

    rollen :D

    ja GOed Rollen :D


    xx ilse

    zeer goed
    zeker doen
    en rollen mag ^^
    x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Goed of niet?
    GOED!
    Doen of niet?
    DOEN!
    Rollen of niet?
    Moet je zelf weten, maar anders wil ik er wel eentje! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En wet er soms iemand een titel x$?

    Ik snap het niet XD?


    Life is hard and then we die

    Ik snap het niet XD?

    Sorry :$ But kon hetniet anders als dat uitlegg. x]

    Goed of niet?
    Hij is niet goed! Hij is Super!<3
    Doen of niet?
    Je moet hem doen!<3
    Rollen of niet?
    Ja zeker!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Korte uitleg voor duidelijkheid; Bill, Tom, Gustav&Georg bestaan wél alsTH maar ze geven alleen in kindertehuize enzoo optredens en verkleden zich als Sinterklass,Kertman enzoo. But, d hoofdrol,Mickey dus, word verliefd enzoo maar betwijfelt of die ene ook voor haar iets voel ensu.
    Snp je beet?

    Goed of niet? goed!

    Doen of niet? doen!!

    Rollen of niet? is al telijk, aan jou de keus ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ... ok. Eh, 1 opmerking. In Duitsland bestaat sinterklaas niet? Nederland is het enige land. En een Duits pratende sinterklaas is een beetje vreemd =']


    Life is hard and then we die

    ... ok. Eh, 1 opmerking. In Duitsland bestaat sinterklaas niet? Nederland is het enige land. En een Duits pratende sinterklaas is een beetje vreemd =']


    In België bestaat en so what? in mijn verhaal ds wl x] Op Q. kan ales ^^

    Goed of niet? goed..!!

    Doen of niet? doen.!

    Rollen of niet? rollen :P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483