• Is het bij andere ook dat je geen lange gastenboek berichten kan plaatsen bij iemand? Er komt bovenaan dan een melding met iets van 'je moet het bericht invullen' terwijl er zowat een half boek staat? (wat overdreven maar okay haha :'))


    soul made of stardust and chaos.

    Dat.. Heb ik nog nooit gehad eerlijk gezegd.
    Maar ik post ook geen lange GB berichten denk ik :')

    Yep, hier heb ik ook last van. Misschien is er een max aantal woorden? Al lijkt dat me sterk, gezien ik best vaak hele hoofdstukken naar iemand gestuurd heb via gb.


    ~

    Iemand had volgens mij eens getest wat het maximum aantal woorden was. Volgens mij was dat ergens tussen de 2500 en 5500 woorden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Iemand had volgens mij eens getest wat het maximum aantal woorden was. Volgens mij was dat ergens tussen de 2500 en 5500 woorden.


    Hmm, het gaat om een GB bericht van 815 woorden, dus daar kan het niet aan liggen vrees ik ahaha


    soul made of stardust and chaos.

    SamuelDrake schreef:
    Dat.. Heb ik nog nooit gehad eerlijk gezegd.
    Maar ik post ook geen lange GB berichten denk ik :')


    Ik had er tot enkele minuten geleden ook nooit last van haha, het is denk ik wel een algemene 'storing' want ik ben niet de enige, blijkt


    soul made of stardust and chaos.

    Ik kan maar een bericht van 182 woorden sturen. Langer niet.


    ~

    Achja, Q valt op het moment een beetje uit elkaar volgens mij. Ze heeft een onderhoudsbeurt nodig. (krul)


    Your make-up is terrible

    Ik kan het ook niet en zo lang is hij nou ook weer niet. Zo'n 250 woorden. Merp, weer iets voor Rutger. Gaat wel lekker dit met Q, guys. Hij is echt helemaal van de rel of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    Achja, Q valt op het moment een beetje uit elkaar volgens mij. Ze heeft een onderhoudsbeurt nodig. (krul)


    Hahahaha, ik denk het ook. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GredWeasley schreef:
    Ik kan het ook niet en zo lang is hij nou ook weer niet. Zo'n 250 woorden. Merp, weer iets voor Rutger. Gaat wel lekker dit met Q, guys. Hij is echt helemaal van de rel of zo.

    Puberteit waarschijnlijk (: Q is wel al 11 jaar oud.

    All joking aside, Q is de laatste tijd inderdaad lekker bezig.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 16:57 ]


    ~

    Er zijn inderdaad wel enkele probleempjes, maar vast niets dat niet opgelost kan worden, right? c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ik had ingesteld dat er een maximum van 1000 tekens gebruikt kan worden bij gastenboek berichten. Dit omdat te lange berichten voor problemen zorgde.

    Ik zal het ophogen naar 5000 tekens.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik had ingesteld dat er een maximum van 1000 tekens gebruikt kan worden bij gastenboek berichten. Dit omdat te lange berichten voor problemen zorgde.

    Ik zal het ophogen naar 5000 tekens.


    Thanks Rutger!!

    Rutger schreef:
    Ik had ingesteld dat er een maximum van 1000 tekens gebruikt kan worden bij gastenboek berichten. Dit omdat te lange berichten voor problemen zorgde.

    Ik zal het ophogen naar 5000 tekens.


    Het probleem ontstond al bij zo'n 200 woorden, maar ik neem aan dat dat nu dan ook weer opgelost is? ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rutger schreef:
    Ik had ingesteld dat er een maximum van 1000 tekens gebruikt kan worden bij gastenboek berichten. Dit omdat te lange berichten voor problemen zorgde.

    Ik zal het ophogen naar 5000 tekens.


    Aah top handig! Bedankt c:

    Maar het probleem lag inderdaad daar niet aan vrees ik, hoewel dat inderdaad nu ook vast weer in orde is c:


    soul made of stardust and chaos.