• Mensen die meedoen:
    Q naam // Nano usernaam // Project // Doel

    Virtues
    Metamorphoses
    Mignon
    Standal
    Kendoka
    Gibigianna
    GredWeasley
    Cynic
    Frisk
    Square
    Rhyme
    Tubbietoost
    Poshlost
    Corday
    Wasikowska
    Burittho
    ProngsPotter
    ALDL
    CARAS
    Dazai
    Tormund
    Antigone
    Thymbraeus
    Cesaro
    x-Melis-x
    Troje
    Soulmate
    Settho
    Delahaye
    Lost_Girl
    Asmodom
    Constante
    IoTheGreat
    Squares
    LovePan
    irmiej
    MR151212
    Peblesse
    Fillion
    Sushita
    Gilderoy
    Kitkatsmeow
    Femmeijboom
    MayLynn
    Elladan
    Nemhain
    Enjoltaire
    xSunshineee
    Falling
    De Kunde
    Noneem
    Gods of Egypt
    Russisch Terracotta
    Penumbra
    Snowflake
    Unfortgettable - Like Father, Like Son
    MC&U
    Naamloos OP verhaal over Lepels en Draken
    Drie koningen
    Weddingplanner: Verliefd, 2de versie
    Een tot noch toe titelloze fanfic
    Gekruiste Zwaarden/Na de Horizon
    [Werktitel][2]
    naamloos
    Fearful Silence
    Bleh
    Project Ninja
    Razernij
    Luotisade 2
    River Water
    Brothers and Sisters
    Moonshine
    10K
    10K
    15K
    10K
    10K
    20K
    60K
    20K
    ?
    40K
    30K
    25K
    15K
    40K
    10K
    20K
    30K
    5K
    +50K
    60K
    20K
    10K
    10K
    10K




    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.



    Iemand zin in een Q Cabin?


    1e aangemaakt door Metamorphoses
    2e aangemaakt door Rhyme


    Klik op de afbeelding voor de link naar de website

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 18:28 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    1024 woorden! En nu kap ik er voor vandaag mee. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Dazai schreef:
    Wow, jullie zijn al goed bezig (:
    Ik ben ook begonnen, maar ben gestrand op een magere 690 en kan mijn gedachten er maar niet bijhouden.


    Ik ben na 262 woorden gestrand, dus je bent nog geen laatste, haha. Ik schrijf mijn verhaal in het Engels en ik ben net voor Rhyme's schrijfwedstrijd in het Nederlands aan de gang geweest, dus ik ben nu even niet tevreden met mijn schrijfstijl. En ik mag van mezelf niet meer aan mijn geschrijf prutsen nadat ik ben gestopt, dus dan ga ik maar eerst slapen en dan knallen! *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    1539 ^^ Eindelijk dat hoofdstukje afgekregen ^^ En nu slapen, want ik moet er eigenlijk vroeg uit (':


    Mhm?

    Wat zijn jullie allereerste zinnen, mensen? :9~

    De mijne: Ik leunde achterover tegen de muur van de dorpsschool en probeerde eruit te zien alsof ik niet een zak vol gestolen spullen naast me had staan.
    En mijn laatste, tot nu toe: Jippie.

    Oh, en ik zit nu op 1487, maar ik ga nog even door, al meld ik het alvast omdat Q er over een half uurtje uit ligt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat zijn jullie allereerste zinnen, mensen? :9~

    De mijne: Ik leunde achterover tegen de muur van de dorpsschool en probeerde eruit te zien alsof ik niet een zak vol gestolen spullen naast me had staan.
    En mijn laatste, tot nu toe: Jippie.

    Oh, en ik zit nu op 1487, maar ik ga nog even door, al meld ik het alvast omdat Q er over een half uurtje uit ligt. :Y)


    Mijn eerste zin die ik vandaag heb geschreven (maar niet van het hoofdstuk) is deze: Die eerste klapt tevreden zijn tafeltje open en pakt zijn zonnebril van zijn neus, waarna hij deze neerlegt en bijna meteen van de tafel slaat.

    De laatste is: Ja, stel je voor.

    Is iemand anders ook bezig met een humoristisch verhaal? Want ik heb echt een huilmaatje nodig over hoe slecht je je eigen humor kan vinden eenmaal dat het uit je vingers komt. (':


    Mhm?

    Mijn eerste zin is een beetje plotvoorspellend :W
    De deuren van het kasteel gingen open en we zagen dat Voldemort met een stoet van Dooddoeners buiten stonden.

    Mijn laatste zin is nu: Ginny deed haar ogen dicht en probeerde nergens meer aan te denken.

    2128 geschreven, ik ga nu slapen. ^^
    Goed bezig trouwens iedereen! Misschien lijken het weinig woorden (van sommigen), maar ik weet dat ik de eerste week van camp nanowrimo april niets had geschreven. Dus iets is altijd beter dan niets :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Frisk schreef:
    (...)

    Mijn eerste zin die ik vandaag heb geschreven (maar niet van het hoofdstuk) is deze: Die eerste klapt tevreden zijn tafeltje open en pakt zijn zonnebril van zijn neus, waarna hij deze neerlegt en bijna meteen van de tafel slaat.

    De laatste is: Ja, stel je voor.

    Is iemand anders ook bezig met een humoristisch verhaal? Want ik heb echt een huilmaatje nodig over hoe slecht je je eigen humor kan vinden eenmaal dat het uit je vingers komt. (':


    Ik zou waar ik mee bezig ben niet echt een komedie noemen, maar ik richt wel op iets waar op z'n allerminst vaagjes humor in gevonden kan worden, ja. Tot nu toe heb ik jouw probleem nog niet echt gehad, maar ik zit ook pas op 1,5k in totaal, dus ik heb nog nauwelijks ruimte gehad om de weg kwijt te raken, ha. :'D
    Ik herken dat wel uit langere verhalen. Soms voelt het opeens alsof alles wat je typt heel flauw klinkt en je hebt geen idee meer waar je het zoutstel hebt gelaten. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe ook weer mee! (:

    DreamerN × DreamerN × Splintered Virtues Saga 1 : Superbia × 20k


    Credendo Vides

    Ik stop met net iets meer dan 2k: Ze ontvouwden hun lange, geschubde lichamen en een van hen duwde zijn kop tegen mijn schouder.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga zo dadelijk beginnen (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan mijn aantal geschreven woorden niet aanpassen. :/


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn allereerste zin heb ik maanden geleden geschreven, maar de eerste zin die ik met NaNo heb geschreven wil ik hier best posten. :Y) “Dus toen zijn jullie uit eten gegaan?”

    En mijn laatste zin tot nu toe: Hendrik Laurens v. Egmond, in zijn dunne kraaienpotenschrift, op mijn voorhoofd - en ik wist toen niet precies waarom, maar vanaf dat moment wist ik dat het mijn favoriete Kerstmis ooit was.

    En @Frisk: IK HERKEN HET. Niet per se met het stukje dat ik gisteren heb geschreven, maar laatst had ik (wel bij een ander verhaal) een personage expres Abby genoemd zodat ze op een gegeven moment sarcastisch "Great, Abs" kon zeggen, waarop Captain America reageerde: "Well, I do try" en ik geloof niet dat iemand hem ooit mee zal krijgen, maar in mijn hoofd gaf ik mezelf duizend high fives voor mijn wasbordjespun. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Holy, jullie doen eraan voort zeg.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I'm in!

    Myx | Blueberrie | Advanced Regal #1 - de TRAINING | 25K

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 16:21 ]


    The Definition of Insanity

    Square schreef:
    Wat zijn jullie allereerste zinnen, mensen? :9~

    De mijne: Ik leunde achterover tegen de muur van de dorpsschool en probeerde eruit te zien alsof ik niet een zak vol gestolen spullen naast me had staan.
    En mijn laatste, tot nu toe: Jippie.

    Oh, en ik zit nu op 1487, maar ik ga nog even door, al meld ik het alvast omdat Q er over een half uurtje uit ligt. :Y)

    Omg, ik heb een cameo. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.