• Mensen die meedoen:
    Q naam // Nano usernaam // Project // Doel

    Virtues
    Metamorphoses
    Mignon
    Standal
    Kendoka
    Gibigianna
    GredWeasley
    Cynic
    Frisk
    Square
    Rhyme
    Tubbietoost
    Poshlost
    Corday
    Wasikowska
    Burittho
    ProngsPotter
    ALDL
    CARAS
    Dazai
    Tormund
    Antigone
    Thymbraeus
    Cesaro
    x-Melis-x
    Troje
    Soulmate
    Settho
    Delahaye
    Lost_Girl
    Asmodom
    Constante
    IoTheGreat
    Squares
    LovePan
    irmiej
    MR151212
    Peblesse
    Fillion
    Sushita
    Gilderoy
    Kitkatsmeow
    Femmeijboom
    MayLynn
    Elladan
    Nemhain
    Enjoltaire
    xSunshineee
    Falling
    De Kunde
    Noneem
    Gods of Egypt
    Russisch Terracotta
    Penumbra
    Snowflake
    Unfortgettable - Like Father, Like Son
    MC&U
    Naamloos OP verhaal over Lepels en Draken
    Drie koningen
    Weddingplanner: Verliefd, 2de versie
    Een tot noch toe titelloze fanfic
    Gekruiste Zwaarden/Na de Horizon
    [Werktitel][2]
    naamloos
    Fearful Silence
    Bleh
    Project Ninja
    Razernij
    Luotisade 2
    River Water
    Brothers and Sisters
    Moonshine
    10K
    10K
    15K
    10K
    10K
    20K
    60K
    20K
    ?
    40K
    30K
    25K
    15K
    40K
    10K
    20K
    30K
    5K
    +50K
    60K
    20K
    10K
    10K
    10K




    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.



    Iemand zin in een Q Cabin?


    1e aangemaakt door Metamorphoses
    2e aangemaakt door Rhyme


    Klik op de afbeelding voor de link naar de website

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 18:28 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ga zeker weer meedoen (: Weet alleen nog niet met welk verhaal^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeh. Zou wel eens mee willen doen. Heb alleen geen idee wat een realistisch doel is :/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JAAAA NANO! *O* Hopelijk kom ik dan weer in het schijfritme. (: Ik wil trouwens ook me in de Q cabin!

    Metamorphoses / Troje / De Kunde / 10K, want ik ga lang op vakantie. Ik weet dus niet hoeveel ik ga kunnen schrijven.

    Er is trouwens iets fout met de codes in de beginpost, denk ik. Mijn pagina ziet er namelijk vreemd uit.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 13:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    JAAAA NANO! *O* Hopelijk kom ik dan weer in het schijfritme. (: Ik wil trouwens ook me in de Q cabin!

    Metamorphoses / Troje / De Kunde / 10K, want ik ga lang op vakantie. Ik weet dus niet hoeveel ik ga kunnen schrijven.

    Er is trouwens iets fout met de codes in de beginpost, denk ik. Mijn pagina ziet er namelijk vreemd uit.

    Ik had het door, maar mijn pauze was net afgelopen :(


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik wil het ergens wel weer proberen, maar ik heb NaNo nog nooit volgehouden, haha. De laatste tijd schrijf ik eigenlijk alleen maar korte verhalen, omdat ik na een tijdje steeds inspiratie verlies, maar eigenlijk zou ik wel weer iets langers willen schrijven...

    Hmm. Ik denk er nog even over na, denk ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meh ik moet even wachten wat ze woensdag over mijn voet gaan zeggen voor ik weet of ik hieraan mee kan doen. Het plan was er wel maar al mijn schrijfplannen zijn tijdelijk even van de kaart geveegd door omstandigheden. Duimen voor goed nieuws dus, want stiekem wilde ik eens voor de 60K proberen te gaan in 1 maand :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga ook een poging wagen!

    Mignon // Soulmate // Noneem // 15K


    __________________________

    GredWeasley schreef:
    Meh ik moet even wachten wat ze woensdag over mijn voet gaan zeggen voor ik weet of ik hieraan mee kan doen. Het plan was er wel maar al mijn schrijfplannen zijn tijdelijk even van de kaart geveegd door omstandigheden. Duimen voor goed nieuws dus, want stiekem wilde ik eens voor de 60K proberen te gaan in 1 maand :c
    Je hebt bazen, en bazen boven bazen. Jezus, 60K in één maand klinkt echt als monsterlijk veel. (krul) Ik zal voor je duimen. *O*


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik ga ook een poging wagen!

    Mignon // Soulmate // Noneem // 15K


    __________________________

    (...)Je hebt bazen, en bazen boven bazen. Jezus, 60K in één maand klinkt echt als monsterlijk veel. (krul) Ik zal voor je duimen. *O*


    Moet ik wel bij zeggen dat ik nu dus niks kan schrijven, niet voor school niet aan verhalen oid dus ik loop mega achter met schrijven. (stomme jeuk en pijn muh)


    Happy Birthday my Potter!

    Voor het eerst, dus ik ben benieuwd!

    Standal // Settho // Gods of Egypt // 10K


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ah, jep, ik wil weer meedoen ^^ (nu hopen dat de motivatie en inspiratie tegen juli weer terug is)

    Kendoka // Delahaye // Russisch Terracotta // 10k


    Stenenlikker

    Zet mij er maar bij ^^
    En ik wil ook graag in de cabin (:

    Gibigianna // Lost_Girl // Penumbra // 20k


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil overigens ook graag in de cabin! (:

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Moet ik wel bij zeggen dat ik nu dus niks kan schrijven, niet voor school niet aan verhalen oid dus ik loop mega achter met schrijven. (stomme jeuk en pijn muh)
    Ah oef, leuk is anders. (no_chears) Tegen de jeuk zou je wellicht een breinaald kunnen proberen, maar daar heb ik, als motorisch gestoord geval, behoorlijk slechte ervaringen mee. (cat)


    She's imperfect but she tries

    Mm, in die maand kan ik wel. Ik ga er nog over nadenken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mignon schreef:
    Ik wil overigens ook graag in de cabin! (:

    (...) Ah oef, leuk is anders. (no_chears) Tegen de jeuk zou je wellicht een breinaald kunnen proberen, maar daar heb ik, als motorisch gestoord geval, behoorlijk slechte ervaringen mee. (cat)


    Er staat in de folder dat dat absoluut niet mag omdat je dan jezelf open kan halen en dan krijg je ontstekingen en die shit :c En koude luchtstromen of poeder, etc. krijg ik er onmogelijk goed in. Dus feitelijk kan ik niks doen behalve afleiden met dingen die geen hoog concentratie niveau vereisen. Ik hoop echt gewoon dat ik woensdag goed nieuws krijg en geen gips meer hoef. Desnoods iets wat af is te doen zodat ik weer gewoon kan douchen en geen jeuk meer heb.

    OT: Zet mij toch maar alvast op de lijst. Ik desnoods als het allemaal heel erg tegenvalt kan ik altijd 5K opgeven of zo. Eind juli moet ik sowieso wel kunnen schrijven immers.

    GredWeasley // Asmodom // Snowflake // ?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga nog even denken. Want ik moet wrs ook veel gaan werken, maar ik wil ook weer verder komen met m'n verhaal, Potter For President.
    Nuja, zet me er maar op, mijn doel bedenk ik later wel.
    Cynic / Constante / Potter For President / ??


    Deep inside, I've never felt alive