• Mensen die meedoen:
    Q naam // Nano usernaam // Project // Doel

    Virtues
    Metamorphoses
    Mignon
    Standal
    Kendoka
    Gibigianna
    GredWeasley
    Cynic
    Frisk
    Square
    Rhyme
    Tubbietoost
    Poshlost
    Corday
    Wasikowska
    Burittho
    ProngsPotter
    ALDL
    CARAS
    Dazai
    Tormund
    Antigone
    Thymbraeus
    Cesaro
    x-Melis-x
    Troje
    Soulmate
    Settho
    Delahaye
    Lost_Girl
    Asmodom
    Constante
    IoTheGreat
    Squares
    LovePan
    irmiej
    MR151212
    Peblesse
    Fillion
    Sushita
    Gilderoy
    Kitkatsmeow
    Femmeijboom
    MayLynn
    Elladan
    Nemhain
    Enjoltaire
    xSunshineee
    Falling
    De Kunde
    Noneem
    Gods of Egypt
    Russisch Terracotta
    Penumbra
    Snowflake
    Unfortgettable - Like Father, Like Son
    MC&U
    Naamloos OP verhaal over Lepels en Draken
    Drie koningen
    Weddingplanner: Verliefd, 2de versie
    Een tot noch toe titelloze fanfic
    Gekruiste Zwaarden/Na de Horizon
    [Werktitel][2]
    naamloos
    Fearful Silence
    Bleh
    Project Ninja
    Razernij
    Luotisade 2
    River Water
    Brothers and Sisters
    Moonshine
    10K
    10K
    15K
    10K
    10K
    20K
    60K
    20K
    ?
    40K
    30K
    25K
    15K
    40K
    10K
    20K
    30K
    5K
    +50K
    60K
    20K
    10K
    10K
    10K




    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.



    Iemand zin in een Q Cabin?


    1e aangemaakt door Metamorphoses
    2e aangemaakt door Rhyme


    Klik op de afbeelding voor de link naar de website

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 18:28 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wiarda schreef:
    Poep, ik heb het feestje gemist. (krul) Iemand die om half elf met mij een ww speciaal voor laatkomers wil houden?


    Ik!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo. Ik ben opeens verdomd moe en mijn pc gaat in overdrive (werkelijk, zo warm is 'ie, ik ben bang dat er wat gaat smelten). Dus ik klok af op 279 woorden (ik zit nog steeds op schema, lololol).

    Is er iemand die morgen in de voormiddag een wordwar wil houden?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hebben jullie overigens al van die majestueuze spelfouten in jullie werk gemaakt? Op dit punt is mijn document namelijk zo lang dat alles een beetje traag werkt en ik niet echt meer aan backspacen doe, maar daar kwam net dit kunstwerk uit rollen: Ik haalde een hand door mijn haar, maar mijn pik bleef hangen in een klitterige krul.
    In één klap van een Teens and Up rating naar een Explicit rating door een missende n. Oeps. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Hebben jullie overigens al van die majestueuze spelfouten in jullie werk gemaakt? Op dit punt is mijn document namelijk zo lang dat alles een beetje traag werkt en ik niet echt meer aan backspacen doe, maar daar kwam net dit kunstwerk uit rollen: Ik haalde een hand door mijn haar, maar mijn pik bleef hangen in een klitterige krul.
    In één klap van een Teens and Up rating naar een Explicit rating door een missende n. Oeps. :W

    Dit hahahahhaahah oml


    tya

    Succes aan iedereen die meedoet met de late ww! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Succes aan iedereen die meedoet met de late ww! *O*

    I'm in (cat)


    tya

    Verwachten dat antwoorden kant en klaar aan je gepresenteerd zullen worden, is iets voor idioten. Maar wat zou het toch handig zijn.

    Ik vind hem prachtig :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ah, ik heb uiteindelijk meteen een uur geschreven, dus deze tweede wordwar moet ik even aan me voorbij laten gaan. Ik heb 1513 woorden aan mijn totaal toegevoegd en ik denk dat ik het hier ook meteen bij zal laten voor vandaag, want er komen nu vooral eindeloze, onhandig opgebouwde beschrijvingen van onzinnige details uit die vermoedelijk geschrapt zullen worden. :'D

    Mijn laatste woorden: Ik haatte haar onmiddellijk, en met een passie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Hebben jullie overigens al van die majestueuze spelfouten in jullie werk gemaakt? Op dit punt is mijn document namelijk zo lang dat alles een beetje traag werkt en ik niet echt meer aan backspacen doe, maar daar kwam net dit kunstwerk uit rollen: Ik haalde een hand door mijn haar, maar mijn pik bleef hangen in een klitterige krul.
    In één klap van een Teens and Up rating naar een Explicit rating door een missende n. Oeps. :W


    Oh gosh, dat is wel een hele, hele mooie. (krul) Ik heb voldoende typfouten in mijn document staan dat ik mezelf puur op basis hiervan sowieso niet zou durven aannemen als bèta, maar ik doe eigenlijk mijn best om voorlopig zo min mogelijk terug te lezen, dus ik heb geen idee of ik ergens per ongeluk 16+ heb geschreven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ah, ik heb uiteindelijk meteen een uur geschreven, dus deze tweede wordwar moet ik even aan me voorbij laten gaan. Ik heb 1513 woorden aan mijn totaal toegevoegd en ik denk dat ik het hier ook meteen bij zal laten voor vandaag, want er komen nu vooral eindeloze, onhandig opgebouwde beschrijvingen van onzinnige details uit die vermoedelijk geschrapt zullen worden. :'D

    Mijn laatste woorden: Ik haatte haar onmiddellijk, en met een passie.


    Woaahhh woauww! Beiden: Een heel knap aantal, plus een prachtige zin _O_


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zojuist 973 woorden geschreven (:.

    Mijn laatste zin: Jason wist niet veel over heksen, maar hij wist genoeg om te weten dat dit veel kracht kostte en dat als het nog lang door ging Abigail zou sterven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zojuist 614 woorden geschreven, hehe.
    Mijn laatste zin (for now):

    De deur van de tuin vloog dicht en hij werd achtergelaten met een leeg glas, een leeg bed en een leeg hart.

    Lekker melodramatisch.


    tya

    Oh gawd oh gawd oh gawd. Ik heb een geweldig plotidee. Punt is, dit zal wrs nog niet eens aan bod komen voor like over 50K... (no_chears)
    Ik wil nu echt supergraag schrijven, maar nu is net de avond voor de dag dat ik om half vijf mijn wekker heb staan. WHY?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ship mijn twee karakters zo erg


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poshlost schreef:
    Zojuist 614 woorden geschreven, hehe.
    Mijn laatste zin (for now):
    (...)
    Lekker melodramatisch.


    Melodramatisch misschien, maar wel erg mooi. :9~



    Burritho schreef:
    Ik ship mijn twee karakters zo erg


    Ik de mijne ook, gosh. Het is vrij ernstig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan