• Geen zeiktopic vandaag!

    Ik wilde gewoon even zeggen hoe geweldig jullie allemaal zijn. Quizlet zit vol met zoveel unieke, creatieve en lieve mensen. Jullie hebben allemaal wel iets waar je in uitblinkt, wat dat ook moge zijn. Zoveel talenten hier en ik ben zo trots op jullie allemaal. Ik heb zoveel mensen zien uitgroeien tot geweldige schrijvers en dichters, in meer tolerante mensen die zichzelf betere kunnen uiten en zo behulpzaam zijn. Ik weet dat sommige mensen hier wel eens vergeten hoe geweldig ze zijn, daarom wil ik jullie er even aan helpen herinneren.

    Also, ik weet dat ik soms gemeen en bot kan reageren. I'm really sorry, ik hoop dat jullie weten dat het niet aan jullie ligt. Soms projecteer ik mijn eigen onzekerheden en problemen op anderen, wat natuurlijk nooit een goed idee is. Jullie verdienen een stuk beter dan dat, want jullie zijn allemaal zo awesome en behulpzaam voor iedereen die zich niet zo goed voelt.

    Dus wil ik aan iedereen een dikke knuffel geven (of een koekje als je dat fijner vind) en zeggen dat ik hoop dat jullie altijd zo lief blijven. Stay strong and amazing! I love you all.


    Your make-up is terrible

    Geen Q zonder Nikki :3 wat een lief topic!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omg I needed this, thank youu!


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit vond ik echt heel lief!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nawh, Nikki!(bloos)

    Zonder jou geen Q en dat weet je.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Salaryman schreef:
    Omg I needed this, thank youu!


    Dit. Mijn dagje kon dit gebruiken. How sweet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    JAAAAA EEN KOEKJE :Y)
    Ik ken je niet echt, maar ik ben blij met m'n koekje. xD Stay awesome enzo. ^^


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik denk dat iedereen wel gemeen en bot kan reageren, dus blame het vooral niet op jezelf. Vergeet zelf ook niet dat jij óók geweldig bent! Het is leuk dat je weer terug bent op Q, je was zo standvastig dat ik dacht dat je niet meer terug zou komen hier op Q.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 23:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nawh, wat een ontzettend lief topic. Geen Q zonder een soms wat botte Nikki though. People need that too sometimes ^^

    kudo voor de Aladdin gif btw


    Happy Birthday my Potter!