• Geen zeiktopic vandaag!

Ik wilde gewoon even zeggen hoe geweldig jullie allemaal zijn. Quizlet zit vol met zoveel unieke, creatieve en lieve mensen. Jullie hebben allemaal wel iets waar je in uitblinkt, wat dat ook moge zijn. Zoveel talenten hier en ik ben zo trots op jullie allemaal. Ik heb zoveel mensen zien uitgroeien tot geweldige schrijvers en dichters, in meer tolerante mensen die zichzelf betere kunnen uiten en zo behulpzaam zijn. Ik weet dat sommige mensen hier wel eens vergeten hoe geweldig ze zijn, daarom wil ik jullie er even aan helpen herinneren.

Also, ik weet dat ik soms gemeen en bot kan reageren. I'm really sorry, ik hoop dat jullie weten dat het niet aan jullie ligt. Soms projecteer ik mijn eigen onzekerheden en problemen op anderen, wat natuurlijk nooit een goed idee is. Jullie verdienen een stuk beter dan dat, want jullie zijn allemaal zo awesome en behulpzaam voor iedereen die zich niet zo goed voelt.

Dus wil ik aan iedereen een dikke knuffel geven (of een koekje als je dat fijner vind) en zeggen dat ik hoop dat jullie altijd zo lief blijven. Stay strong and amazing! I love you all.

Your make-up is terrible

Nawwhh wat een lief topic <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Aww, Nikki. <3 Je bent een lieverdje. (bloos)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Dat is lief. Thanks! (flower)

The truth is out there.

Wat lief van je, Nikki!
    Ik wil even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind en blij ben dat je terug bent (ook al is het alweer een tijdje geleden) en ik moet zeggen dat ik écht heel erg gemist heb. Jij hoort namelijk ook bij Quizlet. (bloos)

Deep inside, I've never felt alive

Wiarda schreef:
    Aww, Nikki. <3 Je bent een lieverdje. (bloos)

Heaven is a place that we all have

Wat lief, Nikki (bloos) Jij bent echt een topper! Ik vind jouw reacties echt hilarisch. c:

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Jij bent degene die mij vandaag heeft geholpen, dus jij ook zeker bedankt voor je aanwezigheid en hulp. c;
    You stay strong, sounds like you need it now. You can do it!

I'm your little ray of pitch black.

Wat ontzettend lief, Nikki! Zoals Posthuma al zei is het heel fijn om je weer terug te hebben bij de Q-familie. Ik weet dat ik vroeger (en stiekem nu nog steeds) tegen je opkeek omdat je altijd (en overal) op Q aanwezig was en omdat vrijwel iedereen op Q je kent. You're a Quizlet celebrity!

Voor jou (en uiteraard ook voor alle andere Q familymembers) een dikke knuffel! (flower)

I'll lick the poison from right off your kiss

Wat ben je toch ook een schatje. :Y) Stiekem mis ik onze RPG's samen best wel. Topperrr.

[ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 20:53 ]

ars moriendi

Echt een super lief topic!

16 - 09 - '17

Zo lief van je. <3 Het ligt trouwens niet aan jou - ik weet dat, in het begin dat ik hier was, het absoluut niet met je kon vinden en dat ik nu gewoon heel blij ben dat je op het forum terug bent, zelfs al ken ik je zo goed niet. Ik weet dat dat met meerdere mensen zo is, dus het ligt echt ook aan het (voor mij dan, toch, ik weet niet of dat voor anderen ook geldt) opgroeien en volwassener worden van anderen.
    Maar jeez, wat een lief topic.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Aw, wat een positief topic. Dat mag inderdaad nu en dan wel gezegd worden. Vergeet niet zelf ook een koekje te nemen! (bloos)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Aww, zie je wel hoe lief jullie allemaal zijn! ;3

Your make-up is terrible

Nawh, Love you too.<3

You were born original, don't die as a copy.

Aww, dit vind ik heel fijn om te lezen. ^^

Ik wil een tuin vol egels