• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Waarom ben ik hier?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga zo gewoon mijn eigen haar kort knippen.


    Your make-up is terrible

    Wel of niet uit die groep gaan? That's the question.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niphredil schreef:
    (...)

    You mega intelligent human being


    Nee, helaas niet, want als dat het was zou het nog oké zijn, maar dit tentamen was gewoon bizar simpel en er waren nauwelijks onvoldoendes omdat die docent een luie zak aardappelen is. :'D Hij is best een vriendelijk mens, daar niet van, maar van de 35 vragen kwam er tenminste één direct uit het tentamen van deel I van dit vak dat we vorig jaar hadden, twee had hij al voorgelezen inclusief antwoord bij het laatste college omdat hij geen oefenvragen wilde verzinnen (???) en de laatste was "Dit is een inkoppertje, want alle antwoorden zijn goed!" En de rest ging gewoon nauwelijks echt over de artikelen? Dit is zo lullig voor mensen die hier echt hard voor hebben geleerd??
    Idk, ik ben zwaar geïrriteerd over iets waar ik juist voordeel van heb en dat is waarschijnlijk niet de meest verstandige aanpak, maar grr. Grr. Er waren al meer van die rare dingen met deze man, zoals het feit dat hij de hele collegereeks over "normale kinderen" bleef praten als tegenhanger van kinderen met bijvoorbeeld Down Syndroom of Specific Language Impairment, waarvan hij zelf toegaf dat het niet eigenlijk niet goed was en dat het sommige mensen kwaad zou maken omdat het impliceert dat kinderen met DS/SLI niet normaal zijn, maar wat hij desondanks koppig vol bleef houden zonder enige duidelijke reden anders dan dat hij een oude, witte man is en blijkbaar had besloten net te doen álsof hij niet beter wist. Whyyyy

    Oké, bah, sorry voor de rant. Bedankt voor de positieve woorden. Tijd om mijn hart te luchten in de course evaluation, I guess. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dadelijk 10 kilo nutella op mijn pannenkoek smeren, gewoon omdat het kan en omdat ik mezelf zo klote voel dat ik mezelf vol wil vreten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ofcourse. Done with people.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het enige examen dat ik vooraf enigszins zag zitten ga ik morgen ook verpesten. Fml.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    (...)

    Nee, helaas niet, want als dat het was zou het nog oké zijn, maar dit tentamen was gewoon bizar simpel en er waren nauwelijks onvoldoendes omdat die docent een luie zak aardappelen is. :'D Hij is best een vriendelijk mens, daar niet van, maar van de 35 vragen kwam er tenminste één direct uit het tentamen van deel I van dit vak dat we vorig jaar hadden, twee had hij al voorgelezen inclusief antwoord bij het laatste college omdat hij geen oefenvragen wilde verzinnen (???) en de laatste was "Dit is een inkoppertje, want alle antwoorden zijn goed!" En de rest ging gewoon nauwelijks echt over de artikelen? Dit is zo lullig voor mensen die hier echt hard voor hebben geleerd??
    Idk, ik ben zwaar geïrriteerd over iets waar ik juist voordeel van heb en dat is waarschijnlijk niet de meest verstandige aanpak, maar grr. Grr. Er waren al meer van die rare dingen met deze man, zoals het feit dat hij de hele collegereeks over "normale kinderen" bleef praten als tegenhanger van kinderen met bijvoorbeeld Down Syndroom of Specific Language Impairment, waarvan hij zelf toegaf dat het niet eigenlijk niet goed was en dat het sommige mensen kwaad zou maken omdat het impliceert dat kinderen met DS/SLI niet normaal zijn, maar wat hij desondanks koppig vol bleef houden zonder enige duidelijke reden anders dan dat hij een oude, witte man is en blijkbaar had besloten net te doen álsof hij niet beter wist. Whyyyy

    Oké, bah, sorry voor de rant. Bedankt voor de positieve woorden. Tijd om mijn hart te luchten in de course evaluation, I guess. :W


    Misschien irriteer je je zo omdat deze man jullie als studenten, het vak en de mensen waarover hij spreekt niet serieus lijkt te nemen. Haha course evaluation, volgens mij heb ik daar sinds jaar 1 niks meer mee gedaan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is rustig.
    Wat saai.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb genoeg YT filmpjes gekeken om mijn eigen haar te knippen.


    Your make-up is terrible

    Papa was blij met het fotoalbum wat ik heb gemaakt van Sheila. Gelukkig maar. c:
    En nogal jammer dat ik geen short heb weten te scoren. En dat gigantisch leuke jurkje stond me niet. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okay maar wat moet ik hier invullen


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I'm baaaaack


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet zeker of ze samen zijn of niet maar als het zo is oh my goddddd dan zijn ze wel super schattig samen.


    <3

    When yer neighbours felt the need to barbecue and you have to deal with the smell but not the food.


    Mhm?