• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, met zo'n enorme blaar kan ik morgen niet gaan hardlopen...


    Your make-up is terrible

    Ik heb eindelijk een onderwerp voor mijn betoog. *schouderklopje*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb zoveel te zeggen, maar uiteindelijk zeg ik maar niets en dan blijf ik zitten met al die onuitgesproken gedachten en iT SUCKS.

    // Ik ben om eerlijk te zijn echt een fucking nerd, ik lijk alleen maar heel tough en nonchalant, maar ik zou het liefst taalwetenschappen studeren en in de tussentijd onderzoek ik Hitlers hele leven. Eh.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 23:25 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat ben ik nou weer voor horrorfilm aan het kijken...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Louies schreef:
    Ik heb zoveel te zeggen, maar uiteindelijk zeg ik maar niets en dan blijf ik zitten met al die onuitgesproken gedachten en iT SUCKS.

    // Ik ben om eerlijk te zijn echt een fucking nerd, ik lijk alleen maar heel tough en nonchalant, maar ik zou het liefst taalwetenschappen studeren en in de tussentijd onderzoek ik Hitlers hele leven. Eh.


    Taalwetenschappen, eyy, daar weet ik het een en ander van af. (nerd)
    Edit: Waarmee ik bedoel dat ik het studeer, btw. Het was niet mijn bedoeling cryptisch te zijn. :p

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 23:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Taalwetenschappen, eyy, daar weet ik het een en ander van af. (nerd)

    Oooooooh serieus? Je wil niet weten hoe enthousiast en jaloers je me nu hebt gemaakt, omg. Nee serieus, ik zit hier als een gek met mijn armen door de lucht te maaien, haha. Wat is je favoriete thema of onderwerp of hoe dat ook heet? Is het een leuke studie? Aan welke universiteit studeer je? I'm askldsfjkfd.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 0:02 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga nu mezelf in slaap huilen. Trusten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Ik ga nu mezelf in slaap huilen. Trusten.


    Gezellig samen.


    Your make-up is terrible

    hey cynic
    the heart you put in it
    was more than you're willing to show
    hey cynic
    can't you admit it
    you love her and she doesn't know


    Deep inside, I've never felt alive

    Thanks for the sleepless night I will have.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sinds wanneer kan je de naam/gender/leeftijd en woonplaats van een persoon niet meer zien als je over hun username hovert?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    And does it hurt you?
    Do you feel when I try to touch?
    And are you scared now?
    If I open up maybe you will.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Duizelig en misselijkheid uit het niets, wow dat was echt niet grappig.


    ~

    Zo moe. Lange dagen achter elkaar maken is niet leuk. Vandaag ook weer tot 21u. Tijd voor weekend. Of vakantie.

    UUUUGHHH... Ik kan wel janken, verdomme,


    ha. ha. ha. Zie je me lachen? Hmm?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 7:15 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —