• Tegenwoordig probeer ik zo nu en dan een topic aan te maken als ik iets leuks heb te melden, maar vaak merk ik dat er weinig reacties op komen. Ik probeer het forum juist levendig te houden, maar ik krijg vaak de indruk dat het toch geen zin heeft. Komt het omdat mijn topic zo oninteressant zijn voor jullie?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahahah, iedereen gelijk reageren (nooo ik ook het is zo jammer) en je hebt de agressieve mensen (ik reageer wel!)
    (Even voor de duidelijkheid, ik hoor zelf bij de laatste hoor :Y) )


    Agressieve mensen?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Agressieve mensen?='D


    ''WAAACHT EENS EVEN DAT IS NIET WAAR IK REAGEER WEL DEGELIJK WAT BEWEER JIJ NOU ALLEMAAL DOE EENS NIET ZO PESSIMISTISCH HET IS HIER HARTSTIKKE LEUK HOOOOORR''
    Dit, maar dan met minder caps en iets minder agressiviteit. Maar om maar even een stereotiep voorbeeld te nemen ^^
    (Aka: de mensen die reageren met: ''Daarom probeer ik inderdaad ook iets meer te reageren ja.'' Zie je, compleet gelijk aan elkaar. Maar een pieeepklein verschil tussen de caps en de geen caps ^^ (Captain America)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 21:19 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb vaak gewoon geen zin om een heel lap stuk tekst te lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ''WAAACHT EENS EVEN DAT IS NIET WAAR IK REAGEER WEL DEGELIJK WAT BEWEER JIJ NOU ALLEMAAL DOE EENS NIET ZO PESSIMISTISCH HET IS HIER HARTSTIKKE LEUK HOOOOORR''
    Dit, maar dan met minder caps en iets minder agressiviteit. Maar om maar even een stereotiep voorbeeld te nemen ^^
    (Aka: de mensen die reageren met: ''Daarom probeer ik inderdaad ook iets meer te reageren ja.'' Zie je, compleet gelijk aan elkaar. Maar een pieeepklein verschil tussen de caps en de geen caps ^^ (Captain America)


    Op die manier, achja.='D Heb ik geen last van.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ''WAAACHT EENS EVEN DAT IS NIET WAAR IK REAGEER WEL DEGELIJK WAT BEWEER JIJ NOU ALLEMAAL DOE EENS NIET ZO PESSIMISTISCH HET IS HIER HARTSTIKKE LEUK HOOOOORR''
    Dit, maar dan met minder caps en iets minder agressiviteit. Maar om maar even een stereotiep voorbeeld te nemen ^^
    (Aka: de mensen die reageren met: ''Daarom probeer ik inderdaad ook iets meer te reageren ja.'' Zie je, compleet gelijk aan elkaar. Maar een pieeepklein verschil tussen de caps en de geen caps ^^ (Captain America)


    Ik heb totaal niets nuttigs te zeggen hier, maar ik moet toch even mijn extreme waardering doorgeven voor die Steve Rogers pun die uit het niets kwam. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Standal schreef:
    Op Quizlet heb ik vaak het gevoel dat op alles wat je zegt een tegenspraak volgt.


    Dat is wel waar. (:
    Ik heb daar geen last van. Ik spreek zelf eigenlijk snel mensen tegen. (:
    Maar ik kan er wel inkomen dat het een reden is waarom mensen zich liever gedeisd houden op het forum! Als ik het zelf niet eens ben, probeer ik het wel altijd respectvol te houden, maar soms heb je van die topics waarin mensen hele ladingen gif over hun gespuwd krijgen en daar kan denk ik niemand echt tegen, want dat gaat niet meer om gedachten uitwisselen, maar voelt meer ook als een aanval op jou als persoon. Misschien dat er sommige mensen daar ook wat schrik voor hebben, vooral de jongere en nieuwere mensen. (Tegen de bekendere gezichten, gebeurt het iets minder snel, vind ik.)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 21:38 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    SPECS schreef:
    (...)

    Op die manier, achja.='D Heb ik geen last van.^^


    Well, I have :'D Maar misschien ben ik alleen, dat kan ook nog :'D


    Square schreef:
    (...)

    Ik heb totaal niets nuttigs te zeggen hier, maar ik moet toch even mijn extreme waardering doorgeven voor die Steve Rogers pun die uit het niets kwam. :Y)


    (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    99% van de keren ben ik te lui om te reageren of heeft iemand anders al precies gezegd wat ik wilde zeggen (alleen dan meestal wat minder gecensureerd) en knik ik gewoon naar mijn telefoon en ga door met mijn leven, tbh. Op het forum zitten op Quizlet is de laatste tijd teveel moeite omdat ik echt meer dan de helft van de tijd op mijn telefoon zit, inderdaad.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    JamesPotter schreef:
    Ik heb hetzelfde en dan vaak zoiets van 'nou.. Dan niet :')'


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik zie dit nu pas lol. Maargoed, ik probeer altijd zoveel mogelijk te reageren, maar af en toe weet ik echt niet wat ik moet zeggen of hebben mensen al gezegd wat ik wilde zeggen. En af en toe ben ik lui om te reageren, oeps.... :')

    Maar je topics zijn leuk, Jolijn!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik moet toegeven dat hoe langer de post, hoe minder snel ik geneigd ben om te reageren. Sorry.:c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!