• Tegenwoordig probeer ik zo nu en dan een topic aan te maken als ik iets leuks heb te melden, maar vaak merk ik dat er weinig reacties op komen. Ik probeer het forum juist levendig te houden, maar ik krijg vaak de indruk dat het toch geen zin heeft. Komt het omdat mijn topic zo oninteressant zijn voor jullie?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Same, dat idee heb ik ook! Vaak heb je maar 2 reacties ofzo....


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Same, dat idee heb ik ook! Vaak heb je maar 2 reacties ofzo....


    Twee? Woah, das echt weinig voor een topic!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien komt t ook omdat mensen tegenwoordig meer op hun mobiel op internet kijken en minder op de computer, en het een te grote drempel is om een hele reactie te typen?

    Krull schreef:
    Misschien komt t ook omdat mensen tegenwoordig meer op hun mobiel op internet kijken en minder op de computer, en het een te grote drempel is om een hele reactie te typen?

    Hier heb ik vaak last van. Dan denk ik: oh, leuk topic, even snel een reactie typen. *typt reactie* Ah, klaar. *vijf minuten verder* wat O_o
    Maar ik ben ook vaak een spraakwaterval als het om reacties gaat :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, dat herken ik. Dat ontneemt mij ook de hele lol van het maken van een topic. Ik merk het ook bij verjaardagstopics. Normaal stroomden die topics tot minstens 15 pagina's, of 20 pagina's zelfs, vol met reacties. Nu valt 't allemaal heel erg tegen en dat is jammer.


    26 - 02 - '16

    Ik laat meestal wel overal mijn mening na, in plaats van gewoon passief te lezen, daar vind ik maar niets aan. Wat ik wel heb is dat ik de forumindex niet altijd grondig volg, omdat ik te druk ben met schrijven of zo en geen zee van tijd heb. Dus dat speelt vast ook mee. Mensen kijken wel, maar zitten niet fulltime op het forum, waardoor het hen voorbij gaat. (:
    Verder denk ik dat het er ook vanaf hangt welk soort topics je post. Heel dagdagelijkse topics, waarin mensen kort moeten zeggen hoe iets bij hen is, scoren normaal het hoogst. Dan bedoel ik topics zoals het beha - topic van Manon en ook zo'n topic een tijdje terug met als titel: hoe spreken jullie je ouders aan. Topics waarin je een iets uitgebreidere mening moet uitbouwen zoals bij familie & relaties, zijn meestal minder bevolkt.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 20:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Twee? Woah, das echt weinig voor een topic!


    Ja meestal wel, m'n eigen reacties op die reacties dan niet meegeteld. Een keer heb ik zelfs geen reactie gekregen haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Woooaaah, even weg en gelijk al op pagina twee, woehoe!(krul)
    Anyways, fijn om te lezen dat mensen het in ieder geval wel waarderen, dan steek ik er tenminste geen hopeloze moeite in.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Eluveitie schreef:
    Ja, dat herken ik. Dat ontneemt mij ook de hele lol van het maken van een topic. Ik merk het ook bij verjaardagstopics. Normaal stroomden die topics tot minstens 15 pagina's, of 20 pagina's zelfs, vol met reacties. Nu valt 't allemaal heel erg tegen en dat is jammer.


    Ik hoop dat het deze zomer terug wat voller stroomt. Nu is het, zoals Square zei, zowat de slechtste periode van het jaar. Normaal heb je wel een enorme piek tijdens de zomermaanden, qua aantal bezoekers. Ik weet niet wie dat was, die op een topic over het feit dat Quizlet zo verlaten is de laatste tijd, eens de statistieken had gepost, maar de zomerpiek was alleszins één die de moeite was. Laten we dus hopen...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    SPECS schreef:
    Woooaaah, even weg en gelijk al op pagina twee, woehoe!(krul)
    Anyways, fijn om te lezen dat mensen het in ieder geval wel waarderen, dan steek ik er tenminste geen hopeloze moeite in.=3


    Hahahahah, iedereen gelijk reageren (nooo ik ook het is zo jammer) en je hebt de agressieve mensen (ik reageer wel!)
    (Even voor de duidelijkheid, ik hoor zelf bij de laatste hoor :Y) )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Derks schreef:
    (...)

    Ja meestal wel, m'n eigen reacties op die reacties dan niet meegeteld. Een keer heb ik zelfs geen reactie gekregen haha.


    Nawhh wat jammer! D:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 20:48 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Op Quizlet heb ik vaak het gevoel dat op alles wat je zegt een tegenspraak volgt.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Histoire schreef:
    Ik laat meestal wel overal mijn mening na, in plaats van gewoon passief te lezen, daar vind ik maar niets aan. Wat ik wel heb is dat ik de forumindex niet altijd grondig volg, omdat ik te druk ben met schrijven of zo en geen zee van tijd heb. Dus dat speelt vast ook mee. Mensen kijken wel, maar zitten niet fulltime op het forum, waardoor het hen voorbij gaat. (:
    Verder denk ik dat het er ook vanaf hangt welk soort topics je post. Heel dagdagelijkse topics, waarin mensen kort moeten zeggen hoe iets bij hen is, scoren normaal het hoogst. Dan bedoel ik topics zoals het beha - topic van Manon en ook zo'n topic een tijdje terug met als titel: hoe spreken jullie je ouders aan. Topics waarin je een iets uitgebreidere mening moet uitbouwen zoals bij familie & relaties, zijn meestal minder bevolkt.


    Huh, kijkt niet iedereen gewoon altijd bij 'actieve topics' of ben ik de enige die dat doet? Haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Huh, kijkt niet iedereen gewoon altijd bij 'actieve topics' of ben ik de enige die dat doet? Haha


    Oeps, sorry. Ja, actieve topics bedoel ik, niet de forumindex, uiteraard. :'D
    Of bedoelde je dat ik niet altijd naar "actieve topics'' kijk, als ik online kom? (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 20:57 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    JamesPotter schreef:
    Ik heb hetzelfde en dan vaak zoiets van 'nou.. Dan niet :')'


    16 - 09 - '17