• Yup, PAAAARS, want paars is de kleur van Fontys en dat is de school waar ik volgend jaar heen ga om communicatie te studeren!:Y)
    Vandaag was er dus een ontmoetingsdag met je 'klas' van het volgend schooljaar, ik moest vanochtend om zeven uur op en natuurlijk kon ik juist vannacht de slaap niet vatten...typisch weer. Ik dus als een zombie met minder dan drie uur echte slaap opgestaan vanochtend, maar ik was toch verassend energiek (De inzinking kwam natuurlijk later op de dag rond de beruchte 16:00).

    Nadat ik me had omgekleed en snel ontbeten had werd ik door me moeder afgezet bij de bus (die 4,50 bleek te zijn ipv 1,43 wat online stond....want ik had natuurlijk nog geen o.v joepie.;-; ) waarna ik na een hobbelig ritje waarin ik me vooral zorgen maakte dat ik te laat zou komen aankwam bij het station. Natuurlijk stormde ik als een malle het perron op, waarna ik zelfs drie minuten te vroeg stond te hijgen.=') Nou goed, ik de trein uiteindelijk in...slokje water genomen en me kort even mascara opgebracht. Misschien denk je: "opmaken in de trein? Ugh wat een tut!", maar het is meer uit praktische overwegingen. Ik zit toch een uur in de trein, waarom zou ik dan tien minuten tot een kwartier slaap verspillen als ik dat net zo goed kan doen in de trein?!(cat)

    Uiteindelijk kwam de trein aan in Eindhoven en aangezien de bus dus poke duur bleek te zijn (ik had maar 20 euro bij me en ik moest misschien nog extra eten kopen ivm mijn diabetes) besloot ik die tien tot vijftien minuten vanaf het station te lopen naar school. Enige probleem was dat ik had gerekend op de bus te nemen dus ik had precies vijftien minuten voordat het programma op school begon. Precies om 09:28 kwam ik binnenstormen en gelukkig stond er nog een groepje wat net naar de klas werd gebracht. Hoera voor mij ik had het gehaald en geld bespaard!:Y)

    Nou bleek in dat laatste groepje gelijk twee meisjes te zitten die ik de vorige keer op een soort check middag (uitslag van je testen of je bij de opleiding paste) al had ontmoet! Bingo, gelijk goed gezelschap. Wij die klas in, introductie begon blablabla, je kent het wel.(": Het thema was dus superhelden en dat is ook het thema van het introductie kamp. Zo was er spiderman, superman, superwoman, batman, de hulk, the incredibles, ninja turtles (HOE COOL?) en mega mindy. Ik zei dus tegen dat mijn nieuwe beste vrienden: stel je voor je zit bij mega mindy......en je raad het al: nog geen minuut daarna moest ik met mijn mega mindy groepje het klaslokaal verlaten.;-; Helaas waren de groepjes op achternaam gemaakt en dus zat ik gelijk weer in me eentje. Zucht, daar gingen me kansen op vrienden. Dat was wat ik dacht want het groepje zou ook je klas worden en voor mij beloofde dat weinig goeds voor zo ver ik kon zien, er waren mensen die ik misschien wel aardig zou vinden...make-up popjes die ik niet zou kunnen uitstaan....en een meisje dat mij als haar nieuwe bff had bestempeld, maar waarvan ik eerlijk gezegd weinig moest hebben.(": Mijn hoofd had al besloten wie ik als vrienden wou. Er werd nog gevraagd of er nog mensen wilden ruilen....en ja dat wilde ik wel maar ik wist niet meer hoe dat meisje heette waarbij ik in de klas wou...oeps?=')

    Nou goed uiteindelijk de anderhalf uur redelijk goed doorgekomen, we moesten elkaar interviewen en elkaar dan voorstellen aan de klas. Daarna gingen we aan de slag met onze geweldige mega-mindy groepsfoto (sos die foto kan dus de rest van me leven op die school overal opduiken), waarna we weer naar de gezamenlijke zaal gingen. Daar zocht ik een van me nieuwe bff's op die ondertussen vriendschap had gesloten met een ander meisje wat mij gelukkig ook wel aanstond.

    Ondertussen moesten we onze groepsfoto's een voor een als groep showen en er iets over vertellen, nou je hebt geen idee hoe graag ik op dat moment op zijn minst 35 cm kleiner had willen zijn.(": Toen dat allemaal gebeurd was hebben we nog wat uitleg en boekjes gekregen en ik nog wat gepraat met Bff1 en het meisje waarmee bff1 vriendschap had gesloten, zij is ondertussen bestempeld als bff2 (snap je het nog?8'D). Hun klas zag er veel leuker uit dan de mijne en Bff1 woont ook ik Limburg, daarnaast zat er een jongen in die klas die uit Maastricht komt. Al met al was die klas gewoon leuker en handiger, want bff2 woont vlak bij de school in Eindhoven en daar heb ik ondertussen al een slaapplek gefixt.8D

    Slaapplek? Ja slaapplek! Het is namelijk zo dat wij van 22 augustus tot 25 augustus introductieweek hebben, alleen moet je in de avond van de 24ste terug naar huis en is er geen overnachtingsplek meer. Dan moet ik dus oom 22:30 terug naar huis om de volgende dag om 12:00 weer aanwezig te zijn op het purple festival. Ik was dus gelijk zo slim op de nummers van mijn twee nieuwe besties te vragen en nu hebben we een groepsapp!:Y) Hoera. Ik dus gelijk in de app gevraagd of het mogelijk was om een nachtje daar te slapen...en ja hoor, dat ging!:3

    Ik ben dus ook gelijk van klas mega mindy overgestapt op klas SUPERMAN.<3 Want wie houd er nou niet van superman?!;3

    Hoe dan ook, yay! Ik kijk er nu al naar uit.

    En ik heb de 26ste augustus een bruiloft, dus dat word nog wat, sos.=')

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Woah, mega topic once again.0-0


    You were born original, don't die as a copy.

    MT ik lees dit allemaal zo verder. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    First reaction: DE KLEUR VAN JOLIJHEI- Haahahhahhahaha dat had jij ook door :'D
    Second: Woaahh dat is een boel tekst :'D

    Oparation read the pink/purple letters can take off, do you copy?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben niet 100% zeker. Ben je nu toch naar die andere klas over kunnen stappen?

    Maar verder klinkt het echt als een leuke dag! Klinkt ook best druk en op momenten een beetje eng, want ik denk dat iedereen m toch even knijpt als je voor een grote groep dingen moet gaan uitleggen of je mening moet geven of wat dan ook. Maar wat is het precies dat je volgt? Of heb ik daar overheen gelezen? Hoop van niet, haha xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aaaah, wat superleuk! Ben je nu ook van klas gewisseld? Dat begrijp ik uit je verhaal in ieder geval. Wel ontzettend leuk dat je meteen vrienden hebt gemaakt!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oehh wat leuk! Echt ontzettend fijn dat je kon overstappen dan- (Even in chronologische volgorde, Froukje)
    Wat balen van die bus en trein zeg! En je hebt groot gelijk, kostbare, precious slaap mag niet gestolen worden (bat)
    Ik vind het wel heel knap tho dat je het gehaald hebt, en daardoor ook nog bff1 hebt kunnen vinden! Dat zou anders niet gelukt zijn, denk ik zo!
    En het namen vergeten is ook altijd weer een struggle :'D Ik heb zo'n zelfde geval gehad, op kamp. Ik zat met een vreemd groepje, en potentiële vriendin zat ergens anders. Ruilen wel op prijs gesteld ja :'D
    Maar fijn dan dat je kon overstappen! (hier hoort dat pas te komen :Y) ) Maar is het dan nu niet een beetje jammer dat je de rest van de groep niet zo goed kent? Of is dat niet erg?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    First reaction: DE KLEUR VAN JOLIJHEI- Haahahhahhahaha dat had jij ook door :'D
    Second: Woaahh dat is een boel tekst :'D

    Oparation read the pink/purple letters can take off, do you copy?


    Hehe, misschien had ik dat door...misschien niet!:Y)

    I COPY


    You were born original, don't die as a copy.

    Lost_Girl schreef:
    Ik ben niet 100% zeker. Ben je nu toch naar die andere klas over kunnen stappen?

    Maar verder klinkt het echt als een leuke dag! Klinkt ook best druk en op momenten een beetje eng, want ik denk dat iedereen m toch even knijpt als je voor een grote groep dingen moet gaan uitleggen of je mening moet geven of wat dan ook. Maar wat is het precies dat je volgt? Of heb ik daar overheen gelezen? Hoop van niet, haha xp


    Yup! Ik ben nu officieel team Superman!='D

    Oh nee, dat heb ik inderdaad nergens verteld: Ik ga communicatie doen!=3 Voor de rest viel het best wel mee met het eng, onze klas was maar 10 mensen, dus dat was mini.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    Aaaah, wat superleuk! Ben je nu ook van klas gewisseld? Dat begrijp ik uit je verhaal in ieder geval. Wel ontzettend leuk dat je meteen vrienden hebt gemaakt!


    Yup, dat ben ik inderdaad en ja daar ben ik ook blij mee!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    Oehh wat leuk! Echt ontzettend fijn dat je kon overstappen dan- (Even in chronologische volgorde, Froukje)
    Wat balen van die bus en trein zeg! En je hebt groot gelijk, kostbare, precious slaap mag niet gestolen worden (bat)
    Ik vind het wel heel knap tho dat je het gehaald hebt, en daardoor ook nog bff1 hebt kunnen vinden! Dat zou anders niet gelukt zijn, denk ik zo!
    En het namen vergeten is ook altijd weer een struggle :'D Ik heb zo'n zelfde geval gehad, op kamp. Ik zat met een vreemd groepje, en potentiële vriendin zat ergens anders. Ruilen wel op prijs gesteld ja :'D
    Maar fijn dan dat je kon overstappen! (hier hoort dat pas te komen :Y) ) Maar is het dan nu niet een beetje jammer dat je de rest van de groep niet zo goed kent? Of is dat niet erg?


    Hehe, ja ik moest ook moeite doen om de volgorde een beetje in me verhaal te krijgen.(':
    Nogal en JAAAA, jij begrijpt me, slaap is heilig.<3 Ja, als ik de bus had genomen zoals gepland had ik haar waarschijnlijk niet tegen het lijf gelopen, dus dat was geluk bij een ongeluk!=3 En namen, ugh.=') Ik weet onderhand dat BFF1 Renee heet en BFF2 die in Eindhoven woont Mechteld heet! Hoera, ik weet het nog!
    Heb jij ook nog kunnen ruilen dan? Ik was in ieder geval blij dat het bij mij nog lukte en nee ik vind het niet jammer, ik heb nog een heel kamp om ze te leren kennen en ik kreeg nou niet het gevoel dat ik in die 1,5 uur mijn 'eigen' klas zo goed heb leren kennen tbh dus dat komt wel goed. Er werden constant mensen uit de klas gehaald en nieuwe mensen kwamen er bij dus ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoezo heb je geen ov? o.o Wie heeft er nou geen ov? o.o

    Maar wat leuk dat het zo leuk was!


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Hoezo heb je geen ov? o.o Wie heeft er nou geen ov? o.o

    Maar wat leuk dat het zo leuk was!


    Nou ja, ik reis nooit met het ov en als ik het doe dan koop ik wel een goedkoop kruidvat treinkaartje ofzo!(cat) En ik studeer nog niet, volgend jaar mag ik feest vieren met me studenten ov!


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yup! Ik ben nu officieel team Superman!='D

    Oh nee, dat heb ik inderdaad nergens verteld: Ik ga communicatie doen!=3 Voor de rest viel het best wel mee met het eng, onze klas was maar 10 mensen, dus dat was mini.='d

    Nice!!! Superleuk voor je ^^

    Oh, leuk. Veel plezier ermee (:
    Hmm, zou het nog steeds doodeng vinden, maar dat hangt natuurlijk af per persoon. Ben blij voor je dat het leuk was


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    (...)
    Nice!!! Superleuk voor je ^^

    Oh, leuk. Veel plezier ermee (:
    Hmm, zou het nog steeds doodeng vinden, maar dat hangt natuurlijk af per persoon. Ben blij voor je dat het leuk was


    Thanks!=3
    Nah het viel echt wel mee want het interviewen was 1 op 1 en daarna mocht je zittend vanaf je tafel vertellen wat je over je interview genoot wist.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks!=3
    Nah het viel echt wel mee want het interviewen was 1 op 1 en daarna mocht je zittend vanaf je tafel vertellen wat je over je interview genoot wist.^^

    Oh, op die manier, dan is het niet zo eng inderdaad.


    “To live will be an awfully big adventure.”