• Hoi allemaal,

    Zoals jullie kunnen zien is mijn naam weer groen. Ik heb ruim twee jaar met heel veel plezier gebèta-read, maar de laatste maanden was ik een beetje mijn motivatie verloren. Sinds begin dit jaar werk/loop ik stage bij twee uitgeverijen, waardoor ik wekelijks veertig uur bezig ben met redigeren. Na mijn werkuren had ik daarom geen zin meer om óók nog teksten na te kijken. Het was gewoon geen manier van ontspannen meer. Om die reden had ik me voorgenomen om na de bètaverkiezingen te stoppen en dat moment is inmiddels aangebroken.

    Ik wilde graag even mijn redenen uitleggen waarom ik ben gestopt. Ik had het namelijk prima naar mijn zin in de crew en ook de gezamenlijke crewprojecten vond ik leuk, maar het bètawerk zelf zag ik helaas niet meer zo zitten.

    Ik blijf hier verder natuurlijk wel gewoon rondhangen. ^^

    Liefs,
    Natas


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is niet meer een heel verrassende uitspraak aangezien iedereen in dit topic het zegt, maar ik ga het toch herhalen: het is echt heel erg vreemd om jou weer in het groen te zien. Dat zal wennen zijn. (cat)

    In ieder geval nogmaals bedankt voor de twee jaar, en ik hoop dat je nog heel veel plezier hebt met je werk en stage. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Logische keuze, maar toch even vreemd om je terug groen te zien.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik begrijp je volledig, verstandige keuze in zo'n situatie!


    I wanna be a wizard!

    Wat jammer! Maar wel begrijpelijk. Beetje teveel van het goede dan, haha.

    Maar hoezo heeft iedereen het over groen het is toch oranje D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Wat jammer! Maar wel begrijpelijk. Beetje teveel van het goede dan, haha.

    Maar hoezo heeft iedereen het over groen het is toch oranje D:


    Op de mobiele versie wel, ja. Als je de desktop layout van de site bekijkt, zijn gewone users groen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Op de mobiele versie wel, ja. Als je de desktop layout van de site bekijkt, zijn gewone users groen. ^^

    Bij mij is alles blauw, maar ik heb een blauwe template ingesteld voor de hele site :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    (...)

    Op de mobiele versie wel, ja. Als je de desktop layout van de site bekijkt, zijn gewone users groen. ^^


    Ooohhh ik was al bang dat ik kleurenblind werd hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zag het niet aankomen maar het is zeker te begrijpen. Het gaat mij iets meer moeite kosten om je nu te herkennen (dus je naam niet meer veranderen ghehe). Maar wel fijn dat je hier nog rond blijft hangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mieh Natas, ik vind het echt heel jammer :c


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    mERLINS BEARD what happened D:

    Awh, wat jammer Natas! :c
    Het gaat echt heel anders worden om jouw in het groen te vinden! Je was (en bent stiekem nog steeds) echt een geweldige Bèta, dat weet ik zeker! In ieder geval geweldig dat je Quizlet voor zo lang geholpen hebt ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik was zo verward: groen? Maar toen bedacht ik dat ik mijn eigen template heb en daarin zijn alle normale links grijs. Dus hierbij ben je grijs. In elk geval vind ik het jammer, maar erg begrijpelijk. Ik zou eigenlijk ook niet in mijn vrije tijd nog eens mijn werk willen gaan doen - voor niets.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mooi afscheid! Doe jij het maar lekker rustig aan ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Woah, het is inderdaad heel vreemd om je niet meer paars te zien. Jammer, maar vooral begrijpelijk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ImAwesome schreef:
    Ik zag het niet aankomen maar het is zeker te begrijpen. Het gaat mij iets meer moeite kosten om je nu te herkennen (dus je naam niet meer veranderen ghehe). Maar wel fijn dat je hier nog rond blijft hangen.


    16 - 09 - '17

    Ahw ik ga het missen, Natas. Nu kan ik je straks nooit meer herkennen. :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya