HA
[Zusje heeft nieuw kledingstuk]
Ik, in gedachten: hm, dat lijkt me ook nog wel wat
Mijn vader, een uur later, tegen mij alleen: staat haar goed, vind je niet? maar het is niet echt iets voor jou, of wel?
Alsof hij mijn ljh post van net heeft gelezen, whoa. Het was op geen enkele manier gemeen bedoeld (ik weet vrijwel zeker dat hij graag zou zien dat ik me vrouwelijker kleed maar hij zou dat nooit op die manier zeggen en naar verhouding is dit nog een super milde manier om zoiets tot uiting te brengen) en waarschijnlijk zeg ik dat soort dingen onbedoeld ook soms maar waarom?? Waar is zo'n opmerking voor nodig?? Wat hoopt men te bereiken?? "Golly, nee, eigenlijk barst mijn hart van verlangen om meteen mijn hele garderobe in te ruilen voor jurkjes! Yay!" ?
(Sorry wereld, ik heb blijkbaar vandaag uitgekozen om meer bitter dan een bitterbal te zijn over verwachtingen die op vrouwen worden geplaatst en alle subtiele manieren waarop dat in alledaagse situaties tot uiting komt. Niemands schuld. Komt wel weer goed, vermoedelijk.)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan