HAARP moet echt ophouden met het misbruik maken van de eigenlijke functie van de apperatuur die ze hebben. Ze horen onderzoek te doen naar de ionosfeer, maar gebruiken het eigenlijk om het weer naar hun hand te regelen. Ook gebruiken ze het om de opwarming van de aarde tegen te gaan, maar iedereen weet dat dit niet eens waar is. De opwarming van de aarde is aan fabeltje, omdat de aarde juist een kwartslag aan het draaien is, waardoor de ene poolkap begint te smelten... Ja, dat is het enige wat we horen, maar de andere kant van het verhaal is dat het er bij de andere kant van de aarde gewoon weer aanvriest. Ze maken dus misbruik van hun functie en regelen het weer naar hoe zij het willen, alleen willen veel mensen dit niet inzien en vele weten het niet eens. Wordt wakker mensen. Wij zijn in de macht van de volledige regering van welk land dan ook. Wij worden zwaar onder de duim gehouden, maar niemand durft hier tegenin te gaan.( Kijk bijvoorbeeld naar het nieuws, alleen maar negatieve onderwerpen terwijl er heus wel leuke dingen gebeuren. Dit is omdat de hogere mensen angst willen zaaien, ons naar hun hand toe willen laten draaien, ons vertrouwen in hun willen krijgen, maar geloof me, als er iets echt heftigs gebeurd worden wij achtergelaten.) Jammer, want in mijn eentje gaat dit nooit lukken.
Voor de personen die dit gelezen hebben is er een koekje. Maar als je vindt dat ik onzin lul pak ik het koekje weer af ^^
[ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 23:22 ]
Ich liebe dich 27.12.23