• Dames en heren,

    mag ik uw aandacht, alstublieft. Na weken van spanning, enthousiasme en beraad, zijn we het er over eens geworden dat we de volgende vijf mensen toe willen voegen aan de bèta-afdeling van de crew!

    Mignon
    Metamorphoses
    Thymbraeus
    Catan
    Civil

    Geef ze een hartelijk applaus *O* Mogen ze maar veel mensen helpen met het verbeteren van hun verhalen!

    Liefs, Emma
    Administrator op Quizlet.nl

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:14 ]

    Gefeliciteerd. *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gefeliciteerd en welkom bij de club! *O*


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GEFELICITEERD (hoera)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    SPECS schreef:
    Oh wauw ik was eigenlijk vergeten dat dit er nog was.:') Desondanks gefeliciteerd allemaal!(:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Zo blij voor Lisanne en Qing. *O* Natuurlijk ook proficiat aan de andere drie! En welkom in het team. ^^


    Dankjewel, Melissa! c:

    En al de rest! Wauw, ik kan het nauwelijks geloven! Dit is zo gaaf *O*

    Ik ben zo vreemd in paars o.o

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yeey! Nou, van harte gefeliciteerd aan alle nieuwe (en het bestaande team natuurlijk ook) bèta-readers!

    Gefeliciteerd nieuwe bèta's! En heel veel succes met het bèta-readen! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    congratzzzz


    i put the fun in funeral

    WHAA
    Oke laat dit een les zijn voor iedereen die denkt geen kans te maken: als zelfs ik het kan worden na al mijn falende acties kan iedereen het worden!
    Ik ga straks alles eens rustig bekijken, aangezien ik enigszins op examenreis ben, maar YAY


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Congratsies!


    The truth is out there.

    Oke laat dit een les zijn voor iedereen die denkt geen kans te maken: als zelfs ik het kan worden na al mijn falende acties kan iedereen het worden!


    En toch ben ik het niet geworden. Ik snap het niet meer. But probably that's just me.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 18:34 ]


    Slightly drunk.

    Gefeliciteerd nieuwe bèta's! Héél veel succes met al hoofdstukken die jullie gaan nakijken! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Scandicy schreef:
    (...)

    En toch ben ik het niet geworden. Ik snap het niet meer. But probably that's just me.

    Ik doelde op het drama van vier jaar geleden waar ik mogelijk misschien de oorzaak van zou kunnen zijn geweest, maar dat is voor mij een afgesloten zaak, dus ik ga er liever niet meer verder op in :W Ik bedoelde meer dat iedereen een tweede kans kan krijgen en dat er altijd meerdere kansen komen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 18:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jaaaaaaa! :"D Ik geniet echt heel erg van de paarse kleur van mijn naam, haha. Ook gefeliciteerd voor mijn mede-nieuwe-Bèta's!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain