• Dames en heren,

    mag ik uw aandacht, alstublieft. Na weken van spanning, enthousiasme en beraad, zijn we het er over eens geworden dat we de volgende vijf mensen toe willen voegen aan de bèta-afdeling van de crew!

    Mignon
    Metamorphoses
    Thymbraeus
    Catan
    Civil

    Geef ze een hartelijk applaus *O* Mogen ze maar veel mensen helpen met het verbeteren van hun verhalen!

    Liefs, Emma
    Administrator op Quizlet.nl

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:14 ]

    Gefeliciteerd allemaal!!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Verbetering verkiezingsteksten 2016! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scandicy schreef:
    En zelfs als je goed genoeg bent kom je nog niet door hahahahaha.

    *gaat janken in een hoekje*


    Er zijn inderdaad gewoon veel mensen met talent op Quizlet, dus de concurrentie is groot. Ook al zullen heel veel mensen die niet gekozen zijn, ook heel goed zijn in wat ze doen. Daarom dat je je er niet door mag laten intimideren, omdat er nu mensen waren die beter waren dan jou hierin. Dat zegt meer over de sterke punten van een ander dan over jouw gebreken. Iedereen heeft zijn sterke punten, de ene kan op vlak van spelling en grammatica alle puntjes op de i zitten, anderen zijn dan weer beter in sfeer beschrijven of hebben de origineelste ideeën en een sterk plot of realistische personages. Als dit de vijf mensen waren die qua grammatica en spelling het sterkst stonden, dan alle eer aan hen. Proficiat, alle vijf! (:
    Als je er niet bij was, maakt je dat nog niet ''niet goed genoeg''. Ik was er ook niet door, maar bezit binnenkort wel een diploma waarmee ik in de professionele literaire wereld aan de slag kan. Dus om mezelf nu inwendig te gaan pesten met: je kunt niet goed genoeg schrijven, zoals ik vroeger gedaan zou hebben.... Dat is wel iets hoe veel mensen neigen te reageren als ze horen dat ze het niet geworden zijn. Dat ze niet goed genoeg zijn, maar er is nog zoveel meer aan schrijven dan spellen alleen. Giet het kind dus niet met het badwater weg en haal jezelf nooit omlaag. De concurrentie op quizlet is gewoon ontzettend groot. Als zij sterker stonden op dat vlak, dan de rest, dan verdienen zij het te zijn. Dat maakt ons nog niet tot prutsschrijvers. Het zegt vooral iets over hen. (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 21:07 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Half inhakend op wat jij zegt, Histoire: als je niet door bent, breek dan inderdaad alsjeblieft niet je eigen schrijfwerk af! Het staat daar voor een heel groot deel los van. Schrijven gaat over verhalen vertellen; bèta-readen gaat in de eerste plaats over het toepassen van spellingsregels. Je kunt geen flauw benul hebben van wat het verschil tussen een t en een d is en toch de meeste prachtige, meeslepende beschrijvingen neerpennen.

    Waarmee ik uiteraard ook weer niet bedoel dat iedereen die het niet is geworden niets van spelling weet, maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd, nieuwe beta-readers!! (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Supergefeliciteerd alle nieuwe bèta's! Jullie kunnen waanzinnig trots zijn op jezelf.


    For those I love, I will sacrifice

    Mignon schreef:
    Whoopwhoop, bedankt allemaal! =D


    Super trots op je, Lotte! Gefeliciteerd iedereen (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Een beetje laat, maar ik wil toch nog iedereen even feliciteren. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Costanza schreef:
    Een beetje laat, maar ik wil toch nog iedereen even feliciteren. (:


    Beter laat dan nooit :3 Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 11:41 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Gefeliciteerd!


    How you doin'

    Gefeliciteerd mensjes, al zie ik het nu pas.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner