• Dames en heren,

    mag ik uw aandacht, alstublieft. Na weken van spanning, enthousiasme en beraad, zijn we het er over eens geworden dat we de volgende vijf mensen toe willen voegen aan de bèta-afdeling van de crew!

    Mignon
    Metamorphoses
    Thymbraeus
    Catan
    Civil

    Geef ze een hartelijk applaus *O* Mogen ze maar veel mensen helpen met het verbeteren van hun verhalen!

    Liefs, Emma
    Administrator op Quizlet.nl

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:14 ]

    Gefeliciteeeeerd! (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Ik doelde op het drama van vier jaar geleden waar ik mogelijk misschien de oorzaak van zou kunnen zijn geweest, maar dat is voor mij een afgesloten zaak, dus ik ga er liever niet meer verder op in :W Ik bedoelde meer dat iedereen een tweede kans kan krijgen en dat er altijd meerdere kansen komen.


    de lijst?!??


    i put the fun in funeral

    Scandicy schreef:
    (...)

    En toch ben ik het niet geworden. Ik snap het niet meer. But probably that's just me.


    Ik was ook door naar ronde twee en ik ben het ook net niet geworden. (:
    Waarschijnlijk ben ik iets te nonchalant geweest. Het is een slechte tijd van het jaar en ik had het ontzettend druk met mijn studie. Op een bepaald punt had ik zoiets van: weg hiermee. Ik heb té veel werk en wil mijn echte carrière hierdoor niet laten verpesten. We komen er zo ook wel in ons leven hoor. (:
    Ga het niet te hard op jezelf betrekken. Trek zeker niet je hele zelf of al je talenten als schrijver in twijfel hierdoor! Ik denk dat dat iets logisch is om te doen, bij een afwijzing, maar doe maar niet en denk aan al je troeven. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin gaan hebben als bèta! Het is trouwens ook leuk om er wat (enigszins) bekende gezichten tussen te zien c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gefeliciteerd! ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Gefeliciteeerd jonge crewbies! Ik hoop dat jullie veel plezier gaan hebben in jullie taken!
    (En dan ga ik nu ook maar eens een beta aanvraag doen, om te zien welke fouten ik vaak maak. Kan ik de crewbies (of een oude beta) meteen uittesten, hahaha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scandicy schreef:
    (...)

    En toch ben ik het niet geworden. Ik snap het niet meer. But probably that's just me.


    Ik vind het vervelend voor je dat je blijkbaar iets anders had verwacht en ik snap dat je je misschien bitter voelt, maar ik hoop ook dat je begrijpt dat we echt niet zomaar namen uit een doos hebben getrokken. (krul)

    Als je het graag wilt en er zo van overtuigd bent dat je geschikt zou zijn, raad ik je vooral aan het volgende keer opnieuw te proberen. Je kunt alleen maar groeien in de tussentijd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vroeg me nog af, kunnen we/ik ook nog te zienkrijgen waar onze/mijn fouten zaten? Want dan maak ik die fouten namelijk nog steeds x)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Congratz.


    -

    Whoopwhoop, bedankt allemaal! =D


    She's imperfect but she tries

    ProngsPotter schreef:
    Ik vroeg me nog af, kunnen we/ik ook nog te zienkrijgen waar onze/mijn fouten zaten? Want dan maak ik die fouten namelijk nog steeds x)


    We kunnen geen persoonlijke feedback geven omdat dat praktisch gezien gewoon onmogelijk is, maar de tweede ronde teksten komen wel nog online in een eigen topic. Daar zitten ook de correcte versies bij, dus dan kun je zelf nagaan wat er daar wel of niet goed ging. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Komt de eerste ronde tekst verbetering ook online?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    Komt de eerste ronde tekst verbetering ook online?


    Ah, goed punt! Ja, die waren we ook van plan erbij te doen, al zou ik dat nu zijn vergeten als je het niet had gezegd, haha. Bedankt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    We kunnen geen persoonlijke feedback geven omdat dat praktisch gezien gewoon onmogelijk is, maar de tweede ronde teksten komen wel nog online in een eigen topic. Daar zitten ook de correcte versies bij, dus dan kun je zelf nagaan wat er daar wel of niet goed ging. ^^


    Ahh super! Ben nu wel bang voor een paar obvious fouten tho XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vond het wel heel moeilijk om alleen de fouten te verbeteren, en waar een stijlfout nou fout moest blijven omdat het mijn tekst niet is, of waar ik het toch moets verbeteren.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.