• Dames en heren,

    mag ik uw aandacht, alstublieft. Na weken van spanning, enthousiasme en beraad, zijn we het er over eens geworden dat we de volgende vijf mensen toe willen voegen aan de bèta-afdeling van de crew!

    Mignon
    Metamorphoses
    Thymbraeus
    Catan
    Civil

    Geef ze een hartelijk applaus *O* Mogen ze maar veel mensen helpen met het verbeteren van hun verhalen!

    Liefs, Emma
    Administrator op Quizlet.nl

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:14 ]

    Gefeliciteerd allemaal!:Y)


    Miep

    Oh wauw ik was eigenlijk vergeten dat dit er nog was.:') Desondanks gefeliciteerd allemaal!(:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaaaaaa! Welkom nieuwe crewgenootjes! c:


    What would Emma do?

    Zo blij voor Lisanne en Qing. *O* Natuurlijk ook proficiat aan de andere drie! En welkom in het team. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Welkom bij de crew!! (wbw)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Congrats allemaal!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Whiii! Gefeliciteerd allemaal! (bloos)


    26 - 02 - '16

    YAY. Ik ben zo enthousiast. Gefeliciteerd, paarse crewbies! *O*

    En vat het niet te hard op als je het niet bent geworden, of niet door de eerste ronde kwam. Ik zeg dit iedere keer, maar dat is omdat het waar blijft: je zult alleen maar beter worden, dus probeer het volgende keer gewoon opnieuw. ^^

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yaaaay, proficiat! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd iedereen!! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SPECS schreef:
    Oh wauw ik was eigenlijk vergeten dat dit er nog was.:') Desondanks gefeliciteerd allemaal!(:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    Oh wauw ik was eigenlijk vergeten dat dit er nog was.:') Desondanks gefeliciteerd allemaal!(:


    Haha, dat kan ik me wel voorstellen, eigenlijk. Het was een tijdje heel stil. Ik hoop alleen dat de nieuwe bèta's het nog niet waren vergeten. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Yay welkom bij de crew *O*

    En idd wat Inge zei: als je het niet geworden bent, vooral niet opgeven en door blijven oefenen. Voel je er vooral niet slecht door!


    Happy Birthday my Potter!