• "Hey!" Het meisje fluisterde ineens opgewonden en tikte
    de jongen naast haar verschillende keren op zijn schouder. Geïrriteerd keek deze op en keek het meisje aan.
    "Wat?" Maar het meisje keek niet naar hem.
    Ze keek met grote ogen voor haar. Met pretlichtjes in haar ogen.
    De jongen draaide zijn hoofd nieuwsgierig om, en kreeg waarschijnlijk dezelfde blik in zijn ogen. Dezelfde gezichtsuitdrukking.
    "Ik zei het toch!" siste het meisje naar hem. Hij wuifde met zijn hand naar haar
    als teken dat ze stil moest zijn.
    "We kunnen het doen..." kwam er langzaam uit zijn mond.
    "Het kan werken.. En als het werkt... Oh god, als het werkt, dan zijn we rijk!"




    Er is een selecte groep. Die groep weet het. Weet dat ze opgesloten zitten. Maar ze vertellen het niet, laten iedereen maar in de waan dat het zo hoort.
    Maar dat is natuurlijk niet zo. De wereld hoort niet afgeschermd te zijn met een electrisch schild. Maar voor degene die erin geboren zijn is het normaal. Die weten niet beter. Dus is er besloten om het niet te vertellen. Het zou het echter alleen maar moeilijker maken.


    Een lange tijd geleden kwamen een paar vrienden erachter dat er mensen waren die over magische krachten bezaten. De groep is deze mensen achterna gegaan, heeft ze gevangen en opgesloten in een groot stuk land, overdekt door een electrische koepel. Het begon met een stuk of 8 mensen, mannen en vrouwen, jong en oud. Zij waren het begin van de magische beschaving onder de koepel.
    Voor de groep die de mensen gevangen had was het een attractie geworden. Er kwamen mensen kijken, en al snel hadden ze door dat ze daar geld voor konden vragen. Maar, de mensen waren snel op de magische mensen uitgekeken. Ze wilden meer.
    En dat kregen ze. Natuurlijk werden er kinderen geboren in het stuk land. Maar, nu bleek, omdat het klimaat heel anders was onder de koepel, waren er in de omgeving nieuwe stoffen ontstaan, die bij de babies voor nieuwe genen zorgden. Mutaties. De geboren babies hadden allemaal dieren mutaties. Vleugels van een arend, hoorns van een berggeit. De oren van een kat of de klauwen van een hond. De mutaties gingen verder, totdat, een paar generaties later, de kinderen konden transformeren in dieren.
    Ook werden er bij de wilde dieren die zich ook huisvesten onder de koepel, ineens magische jongen aangetroffen. Doordat er mensen van het magische volk doodgingen, en werden begraven, nam de grond de magie op, liet die groeien in het gras. Planteneters aten dat gras, en ook hun jongen kregen een kleine magische vaardigheid.

    De vriendengroep was inmiddels ook oud geworden, en was overleden. Onderzoekers hadden hun plek ingenomen. En zij maakten zich zorgen. Wat zou er gebeuren als deze nieuwe generatie zou ontdekking dat ze opgesloten zaten, dat het niet zo hoorde?
    Zou er oorlog uitbreken?


    Rollen
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Kracht: Wat voor magische kracht heeft je personage? Let op dat niemand dezelfde heeft.
    Mutatie: Let op dat niemand anders dezelfde heeft.
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Vrouwen
    Naam | Leefijd | Kracht | Mutatie
    Yleah Huntsman | 18 | Water sturing | Zeemeermin | Pans_Daughter
    Lozen Hood | 12| Lucht sturing | - | bellah20h20
    Lisa Dragon | 12 | Ijs manipulatie | Draak | Lisadragonrider
    Mannen
    Naam | Leeftijd | Kracht | Mutatie
    Thomas | 19 | Versneld helen, hogere zintuigen | Vleugels en staart | Aside
    Brandon Jason von Monroe | 22 | Absorptie | Wolf | AdoreDelano
    Adam Joshua Grant | 22 | Gedachte sturing | Zwarte panter |_AnneFleur_

    Krachten en Mutaties
    Krachten
    Lucht sturing gereserveerd voor bellah20h20
    Water sturing gereserveerd voor Pans_Daughter
    Versneld helen en verhoogde zintuigen gereserveerd voor Aside
    IJs en met dieren praten gereserveerd voor Lisadragonrider
    Absorptie gereserveerd voor AdoreDelano
    Gedachte sturing gereserveerd voor _Annefleur_
    Mutaties
    Vleugels en staart gereserveerd door Aside
    Wolf gereserveerd voor AdoreDelano
    Zwarte panter gereserveerd voor _AnneFleur_
    Mytische wezens [2/5]
    Zeemeermin gereserveerd door Pans_Daughter
    Draak gereserveerd voor Lisadragonrider


    Regels
    [list][*]Maximaal 2 personage's per persoon.
    [*]Houd jongens en meisjes gelijk
    [*]Van iedere magische kracht wil ik maar 1 personage. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Je mag zelf een magische kracht pakken, daar is geen lijst voor.
    [*]Iedereen kan dus in een dier veranderen, zowel mytisch als echt. Er is wel een limiet op de mytische, om dit een beetje bijzonder te houden.
    [*]Minimaal 200 woorden in de rpg posts
    [*]Je bestuurt alleen je eigen personage
    [*]Ruzies buiten de rpg vecht je buiten de rpg uit.
    [*]Wees lief voor elkaar
    [*]Alleen ik maak nieuwe topics aan.[/list]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 11:23 ]





    Brandon ''Bam'' Jason von Monroe
    “Water off a duck's back!”


    -Naam:
    ~Brandon Jason von Monroe

    -Geslacht:
    ~Mannelijk

    -Leeftijd:
    ~Tweeentwintig

    -Kracht:
    ~Brandon kan de krachten van anderen absorberen zodra deze in een straal van tien meter zijn. Dit absorberen gaat eigenlijk automatisch en zodra er meerdere mensen in zijn buurt zijn met krachten, komen al deze krachten bij hem binnen en kan hij ze ook tegelijkertijd gebruiken. En of krachten van anderen overnemen nog niet genoeg is, is hij van zichzelf ook nog onmenselijk sterk.

    -Mutatie:
    ~Brandon zijn mutatie is een wolf. Iets wat zich in menselijke vorm uit in zijn ijzige licht blauwe ogen en pluizige oren. Als jongere jongen had Brandon het muteren totaal niet onder de knie en veranderde hij zonder dat hij het wilde. Vaak als hij kwaad was. Maar zins een par jaar heeft hij het eindelijk goed onder controle. Hij heeft er nu zelf de macht over wanneer hij helemaal naar een wolf veranderd.

    -Karakter:
    ~Honest, open minded, beloved, silly, cheerful, easily distracted, ambitious, small heart, protective, easy going, listener, helpful,
    spontaneous, secretive, sensitive, two-sided, indefinite, instable, impulsive, rolodex of hate, cross,
    on his own, independent.


    -Uiterlijk:
    [fc: Matthew Noszka]
    ~Brandon is een lange jongen van 1,84. Deze lengte kan hij goed hebben vanwege zijn gespierde postuur, die tot op de detail is afgetraind. Zijn huid is bleek en hier en daar is er wat inkt op zijn lichaam te vinden, maar het blijft bescheiden. Zijn ogen zijn helder licht blauw en lijken soms doorzichtig door zijn mutatie, Wat opvalt aan zijn gezicht is dat hij enorm symetrisch is. Alles lijkt te kloppen. Hij heeft een strakke kaaklijn en een klein kuiltje in zijn kin, dat verdwijnt als hij lacht. Ook heeft hij wat vollere lippen dan de gemiddelde man. Brandon heeft een lichte bos ongetemd haar dat altijd perfect in model blijft zitten, wat hij er ook mee doet. Boven zijn haar steken twee zachte pluizige oren uit, die dezelfde kleur hebben als zijn haar. Kwa kleding kan Brandon veel hebben. Zo kan hij er makkelijk mee door met enkel een joggingsbroek, maar een pak misstaat hem ook niet. Al zou hij dat toch niet zo snel aantrekken als het niet noodzakelijk is.


    -Extra:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 18:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:




    Brandon ''Bam'' Jason von Monroe
    “Water off a duck's back!”


    -Naam:
    ~Brandon Jason von Monroe

    -Geslacht:
    ~Mannelijk

    -Leeftijd:
    ~Tweeentwintig

    -Kracht:
    ~Brandon kan de krachten van anderen absorberen zodra deze in een straal van tien meter zijn. Dit absorberen gaat eigenlijk automatisch en zodra er meerdere mensen in zijn buurt zijn met krachten, komen al deze krachten bij hem binnen en kan hij ze ook tegelijkertijd gebruiken. En of krachten van anderen overnemen nog niet genoeg is, is hij van zichzelf ook nog onmenselijk sterk.

    -Mutatie:
    ~Brandon zijn mutatie is een wolf. Iets wat zich in menselijke vorm uit in zijn ijzige licht blauwe ogen en pluizige oren. Als jongere jongen had Brandon het muteren totaal niet onder de knie en veranderde hij zonder dat hij het wilde. Vaak als hij kwaad was. Maar zins een par jaar heeft hij het eindelijk goed onder controle. Hij heeft er nu zelf de macht over wanneer hij helemaal naar een wolf veranderd.

    -Karakter:
    – Innerlijk:
    ~Honest, open minded, beloved, silly, cheerful, easily distracted, ambitious, small heart, protective, easy going, listener, helpful,
    spontaneous, secretive, sensitive, two-sided, indefinite, instable, impulsive, rolodex of hate, cross,
    on his own, independent.


    -Uiterlijk:
    [fc: Matthew Noszka]
    ~Brandon is een lange jongen van 1,84. Deze lengte kan hij goed hebben vanwege zijn gespierde postuur, die tot op de detail is afgetraind. Zijn huid is bleek en hier en daar is er wat inkt op zijn lichaam te vinden, maar het blijft bescheiden. Zijn ogen zijn helder licht blauw en lijken soms doorzichtig door zijn mutatie, Wat opvalt aan zijn gezicht is dat hij enorm symetrisch is. Alles lijkt te kloppen. Hij heeft een strakke kaaklijn en een klein kuiltje in zijn kin, dat verdwijnt als hij lacht. Ook heeft hij wat vollere lippen dan de gemiddelde man. Brandon heeft een lichte bos ongetemd haar dat altijd perfect in model blijft zitten, wat hij er ook mee doet. Boven zijn haar steken twee zachte pluizige oren uit, die dezelfde kleur hebben als zijn haar. Kwa kleding kan Brandon veel hebben. Zo kan hij er makkelijk mee door met enkel een joggingsbroek, maar een pak misstaat hem ook niet. Al zou hij dat toch niet zo snel aantrekken als het niet noodzakelijk is.


    -Extra:



    Ik heb. Een vraagje. Is dat absorberen tijdelijk of voor altijd?

    Lisadragonrider schreef:
    (...)


    Ik heb. Een vraagje. Is dat absorberen tijdelijk of voor altijd?

    Tijdelijk, zolang de mensen in zijn buurt zijn neemt hij automatisch de krachten over.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Tijdelijk, zolang de mensen in zijn buurt zijn neemt hij automatisch de krachten over.


    Oohh nu snap ik het. xD

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Oohh nu snap ik het. xD

    Anders zou het betekenen dat hij dus elke kracht bezit wanneer hij dat wilt. Dat is een beetje raar. ;')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    _AnneFleur_ schreef:
    Mag ik dan ook maar gelijk kracht en mutatie reserveren? Dan wil ik graag als mutatie een zwarte panter en als kracht gedachtesturing(ik weet niet of het precies zo heet...hij kan mensen overhalen dingen te doen..'


    Dat mag, maar hou rekening dat je niet andermans karakter mag besturen. Je mag dus zeggen 'Naam plant gedachten in het hoofd van naam, en probeerd op die manier hem/haar over te halen dit te doen'.

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Dat mag, maar hou rekening dat je niet andermans karakter mag besturen. Je mag dus zeggen 'Naam plant gedachten in het hoofd van naam, en probeerd op die manier hem/haar over te halen dit te doen'.


    Ja daar heb ik rekening mee gehouden!


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Ja daar heb ik rekening mee gehouden!


    Heel goed :)
    Ik heb alle karakters in de begin post gezet!

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Heel goed :)
    Ik heb alle karakters in de begin post gezet!




    Hoeveel mensen heb je nodig?


    chaos makes the muse

    Voor mij maakt het niet uit. Wanneer ik het idee heb dat er geen mensen meer op af komen, open ik het speel topic ;)