• "Hey!" Het meisje fluisterde ineens opgewonden en tikte
    de jongen naast haar verschillende keren op zijn schouder. Geïrriteerd keek deze op en keek het meisje aan.
    "Wat?" Maar het meisje keek niet naar hem.
    Ze keek met grote ogen voor haar. Met pretlichtjes in haar ogen.
    De jongen draaide zijn hoofd nieuwsgierig om, en kreeg waarschijnlijk dezelfde blik in zijn ogen. Dezelfde gezichtsuitdrukking.
    "Ik zei het toch!" siste het meisje naar hem. Hij wuifde met zijn hand naar haar
    als teken dat ze stil moest zijn.
    "We kunnen het doen..." kwam er langzaam uit zijn mond.
    "Het kan werken.. En als het werkt... Oh god, als het werkt, dan zijn we rijk!"




    Er is een selecte groep. Die groep weet het. Weet dat ze opgesloten zitten. Maar ze vertellen het niet, laten iedereen maar in de waan dat het zo hoort.
    Maar dat is natuurlijk niet zo. De wereld hoort niet afgeschermd te zijn met een electrisch schild. Maar voor degene die erin geboren zijn is het normaal. Die weten niet beter. Dus is er besloten om het niet te vertellen. Het zou het echter alleen maar moeilijker maken.


    Een lange tijd geleden kwamen een paar vrienden erachter dat er mensen waren die over magische krachten bezaten. De groep is deze mensen achterna gegaan, heeft ze gevangen en opgesloten in een groot stuk land, overdekt door een electrische koepel. Het begon met een stuk of 8 mensen, mannen en vrouwen, jong en oud. Zij waren het begin van de magische beschaving onder de koepel.
    Voor de groep die de mensen gevangen had was het een attractie geworden. Er kwamen mensen kijken, en al snel hadden ze door dat ze daar geld voor konden vragen. Maar, de mensen waren snel op de magische mensen uitgekeken. Ze wilden meer.
    En dat kregen ze. Natuurlijk werden er kinderen geboren in het stuk land. Maar, nu bleek, omdat het klimaat heel anders was onder de koepel, waren er in de omgeving nieuwe stoffen ontstaan, die bij de babies voor nieuwe genen zorgden. Mutaties. De geboren babies hadden allemaal dieren mutaties. Vleugels van een arend, hoorns van een berggeit. De oren van een kat of de klauwen van een hond. De mutaties gingen verder, totdat, een paar generaties later, de kinderen konden transformeren in dieren.
    Ook werden er bij de wilde dieren die zich ook huisvesten onder de koepel, ineens magische jongen aangetroffen. Doordat er mensen van het magische volk doodgingen, en werden begraven, nam de grond de magie op, liet die groeien in het gras. Planteneters aten dat gras, en ook hun jongen kregen een kleine magische vaardigheid.

    De vriendengroep was inmiddels ook oud geworden, en was overleden. Onderzoekers hadden hun plek ingenomen. En zij maakten zich zorgen. Wat zou er gebeuren als deze nieuwe generatie zou ontdekking dat ze opgesloten zaten, dat het niet zo hoorde?
    Zou er oorlog uitbreken?


    Rollen
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Kracht: Wat voor magische kracht heeft je personage? Let op dat niemand dezelfde heeft.
    Mutatie: Let op dat niemand anders dezelfde heeft.
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Vrouwen
    Naam | Leefijd | Kracht | Mutatie
    Yleah Huntsman | 18 | Water sturing | Zeemeermin | Pans_Daughter
    Lozen Hood | 12| Lucht sturing | - | bellah20h20
    Lisa Dragon | 12 | Ijs manipulatie | Draak | Lisadragonrider
    Mannen
    Naam | Leeftijd | Kracht | Mutatie
    Thomas | 19 | Versneld helen, hogere zintuigen | Vleugels en staart | Aside
    Brandon Jason von Monroe | 22 | Absorptie | Wolf | AdoreDelano
    Adam Joshua Grant | 22 | Gedachte sturing | Zwarte panter |_AnneFleur_

    Krachten en Mutaties
    Krachten
    Lucht sturing gereserveerd voor bellah20h20
    Water sturing gereserveerd voor Pans_Daughter
    Versneld helen en verhoogde zintuigen gereserveerd voor Aside
    IJs en met dieren praten gereserveerd voor Lisadragonrider
    Absorptie gereserveerd voor AdoreDelano
    Gedachte sturing gereserveerd voor _Annefleur_
    Mutaties
    Vleugels en staart gereserveerd door Aside
    Wolf gereserveerd voor AdoreDelano
    Zwarte panter gereserveerd voor _AnneFleur_
    Mytische wezens [2/5]
    Zeemeermin gereserveerd door Pans_Daughter
    Draak gereserveerd voor Lisadragonrider


    Regels
    [list][*]Maximaal 2 personage's per persoon.
    [*]Houd jongens en meisjes gelijk
    [*]Van iedere magische kracht wil ik maar 1 personage. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Je mag zelf een magische kracht pakken, daar is geen lijst voor.
    [*]Iedereen kan dus in een dier veranderen, zowel mytisch als echt. Er is wel een limiet op de mytische, om dit een beetje bijzonder te houden.
    [*]Minimaal 200 woorden in de rpg posts
    [*]Je bestuurt alleen je eigen personage
    [*]Ruzies buiten de rpg vecht je buiten de rpg uit.
    [*]Wees lief voor elkaar
    [*]Alleen ik maak nieuwe topics aan.[/list]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 11:23 ]

    Mag ik misschien een meisje reserveren? Met lucht-stuur krachten aub?

    Ik zet je erbij!

    Mag ik een jongen reserveren? Zijn mutatie zijn vleugels en een staart, en zijn kracht versneld helen en verhoogde zintuigen (zien, horen en voelen) (en dus ook een sneller brein dus snellere reflexen)


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Ik voeg je toe!

    Ik reserveer een vrouw mag het ook
    een kind zijn van 9/12


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Moeten de personages een bepaalde leeftijd hebben of maakt dat niet uit?

    Alle leeftijden zijn toegestaan

    Ik zou graag meedoen. Ik twijfel of ik Telekinesis neem, dus doe die maar alvast neerzetten, dan hoor je later of het dat blijft, hahah

    Ohja, een jongen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 8:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam Lozen Hood
    Geslacht Vrouw
    Leeftijd 12 jaar oud. Ze is jarig op 21 mei.
    Kracht Lozen kan lucht sturen en dat heeft ze al aardig onder de knie.
    Mutatie Ze kan in een Struikgaai (Vogel) veranderen.
    Karakter Lozen is over het algemeen heel onzeker door haar lengte. Ook is ze erg verlegen. Ze vertrouwt mensen te snel en kan daardoor in de problemen raken. Ze is ook heel behulpzaam, maar ook best klunzig, Lozen is een snelle leerling en neemt snel informatie in zich op. Daardoor is ze ook creatiever dan sommige andere. Al vanaf kleins af aan is Lozen graag buiten en houdt ze van de natuur. Lozen is van nature heel nieuwsgierig, wat ook problemen op kan leveren. Lozen zal dan ook vaak in de problemen komen.
    Uiterlijk


    Lozen is een klein meisje. Lozen is 1,41 lang en is best klein voor haar leeftijd. Ze lijkt ook veel jonger dan ze echt is. De meeste mensen schatten haar in op zo rond de 10 of 9 jaar. Haar haar is heel dik en krult mooi. Ze is super dun en weegt ook maar 22 kilo. Ze is geboren met een soort tatoeage op haar rechterarm. Het is een windvlaagje. Het staat haar best schattig, maar ze wil het meestal verbergen, omdat ze zich er voor schaamt.
    Extra Lozen heeft een mooie stem en kan goed zingen. Ze haat haar eigen stem, maar hij is echt mooi. Ze heeft een zelfgemaakte viool waar ze goed op kan spelen.

    Hopelijk is dit goed! Ik ben namelijk niet zo goed met dit soort dingen maken! Zit ook niet zo vaak op Quizlet dus begrijp ook niet alles

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 16:56 ]

    Naam: Thomas

    Geslacht: Mannelijk

    Leeftijd: 19

    Kracht: Thomas kan vliegen met zijn vleugels, om dat te kunnen heeft hij een hoog metabolisme nodig dit betekent dat hij sneller heelt. Hij geeft ook verhoogde zintuigen, zo kan hij scherper en verder zien dan de gemiddelde mens, hij kan zijn oren spitsen en zo dus geluid uit singelen om iets beter te kunnen verstaan. Om deze verhoogde zintuigen te kunnen hebben heeft hij een sneller brein dan gemiddeld dit betekend dat hij ook wat snellere reflexen heeft.

    Mutatie: Thomas heeft vleugels en een staart. Zijn vleugels zijn soms in de vorm van een tattoo die op zijn bovenarmen zijn en kunnen veranderen in echte enorme vleugels in de plaats van zijn armen, de staart daartegen blijft altijd.

    Karakter:

    Uiterlijk:



    Extra:

    {De rest komt later


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Mag ik een meisje reserveren met ijs en met dieren praten krachten?

    Natuurlijk, ik zal je erbij zetten!

    Ik schrijf me uit. Sorry.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Y L E A H      H U N T S M A N .


    • • N A A M
    — Yleah Dyani Huntsman.
    Yleah Dit is de naam van haar overgroot moeder.
    Dyani Betekend hert
    Huntsman Het voornaamste beroep in haar familie.
    — Yleah wordt vaak kort weg 'Ie' of 'Leah' genoemd. 'Deer' of 'Warrior' komen ook voor.
    — Wordt het liefst Yleah of Leah genoemd. Warrior vind ze ook stoer om te horen.

    • • L E E F T I J D
    — 18 jaar
    — 8 April
    — Ram
    — Het was een hele stap voor Yleah om 18 te worden. Het label 'volwassen' zou aan haar gehangen worden, en ze wist niet of ze daar al klaar voor was. Toch heeft ze er geen moeite mee en neemt graag de verantwoorlijkheden die daarbij horen op zich.

    • • U I T E R L I J K
    — Gewicht • 60 kg
    — Grootte • 1 meter 75
    — Lichaamstype • Slank
    — Figuur • Zandloper
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Wenkbrauwen. • Dun
    — Oogkleur • Grijs/blauw
    — Bril of lenzen • Geen
    — Neus • Smal en recht
    — Lippen • Dun en licht
    — Huidskleur • Bleek
    — Kenmerken • Egale huid
    — Haarkleur • Bruin
    — Haartype • Lang, golvend
    — Haarstijl • Altijd los
    — Stem • Zacht, maar duidelijk
    — Handicaps • Geen
    — Kledingstijl • Makkelijk zittend. Vaak een spijkerbroek en makkelijk shirt
    — Favoriet kledingstuk • Vest met capuchon
    — Accessoires • Armandjes
    — Tatoeages • Tussen haar schouderbladen heeft ze een dromenvanger
    — Piercings • Navel piercing

    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    [Kalm]
    [Luisterend]
    [Denkt in oplossingen]

    [In zichzelf]
    [Dromer]
    [Onafhankelijk]
    [Levenslustig]
    [Perfectionistsch]
    [Doorzetter]
    [. . . ]
    [. . . ]
    Negatieve eigenschappen.
    [Gesloten]
    [Onzeker]
    [Gemaskerd]

    [Perfectionistisch]
    [In zichzelf]
    [Dromer]
    [Bezorgd]
    [. . . ]
    [. . . ]
    [. . . ]
    [. . . ]
    — Je zal Yleah het meeste aantreffen in een rustige staat, lopend in het bos.
    — Yleah zelf is erg onzeker, ze probeert alles zo goed mogelijk te doen en verbergt haar onzekerheid onder een masker van eeuwige vrolijkheid. Tot nu toe is niemand daarachter gekomen.
    • • V E R L E D E N & H E D E N
    — Ouders onbekend
    — Onder de koepel geboren
    — Geen bekende broers/zussen
    — Yleah heeft als kracht Water sturen, en als Mutatie een zeemeermin staart wanneer ze in aanraking komt met water.

    • • E X T R A
    — Geaardheid • Hetero - Bi-curious
    — Geloof • Geen overwegend geloof. Ze geloofd dat er iets is buiten de koepel
    — Hobby's • Zwemmen
    — Diepste geheim • Ze heeft gevoelens gehad voor een meisje. Dit weet echter niemand.
    — Doelen in toekomst • Uitvinden of de geruchten waar zijn.
    — Angsten • Vuur
    — Verslavingen • Geen
    — Muzieksmaak • Pop puck
    — Trekjes • Hand door haar halen

    RichardSHarmon schreef:
    Ik schrijf me uit. Sorry.


    Oke, jammer