Project C
Praattopic
Rollen
Ivagianen Vol! - Dokter Finnian Alexis Kanalan8 BlondieBrownie - Expert in flora en fauna Foy Eos5 DreamerN - Krijger Freyde Lockless7 Frodo - Assasin Isabelle Rose Jackson2 Ortuexsy Namheriden Vol! - Dokter Daemon Vorsakko Veltheon6 Hunterson - Expert in flora en fauna Norah Paisley Watson5 Miall - Krijger Ohtar Yaule3 WingedHussar - Assasin Morrigan Nealie Darrow5 Punkish Elegiden Vol! - Dokter Arantxa Costanza2 vrykolakas - Expert in flora en fauna Rom Avran Argentum 7 IJsvogel - Krijger Dwyn2 AiLaikHeda - Assasin Lilithir Nerifas1 MrsNobody Thraverianen Vol! - Dokter Aeryn Siphonei Wayland 6 HarleyQuinnx - Expert in flora en fauna Siyan Emansal8 Meruul - Krijger Gereserveerd BlondieBrownie - Assasin Volpe Astuta6 Daisy_Evans |
Bewoners van Cavenia (Tijdelijke stop op Vrouwen) - Flyxir Amaliya Salomea 1 Polovina - Tel Marvir April Morele Coat 3 vrykolakas - Tel Marvir Julia Ciall 2 Grimmlove - Hatiss Anwell Murtagh Lister 6 Punkish - Hatiss Avan Jace Kaplan 7 HarleyQuinnx Regels Probeer minstens één keer per week te antwoorden, als dit voor een reden niet zou kunnen, gelieve dan een berichtje te sturen. Als je in twee weken niet hebt gereageerd, dan krijg je een waarschuwing. Minstens 100 woorden alsjeblief. Geen geruzie tussen gebruikers, gebeurt dit immers wel dan krijgen beiden een waarschuwing. Variaties in persoonlijkheden zijn welkom, Mary Sues / Gary Stus vliegen buiten. (; Je bestuurt enkel je eigen personage(s) Twee personages per persoon is het maximum, en één daarvan moet een bewoner van Cavenia zijn. Na drie waarschuwingen kan het zijn dat je uit het RPG wordt gezet. Ik ben de topicleider en maak de nieuwe topics aan. Verder heb ik dit idee helemaal zelf uitgedacht en zou ik graag hebben dat niemand mijn idee steelt. (: |
[ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 15:49 ]
Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall