Nou, ik ben echt heel kwaad. Of ja, teleurgesteld.
Ik en een vriendin zijn gister uitgeweest, de alcohol vloeide rijkelijk en het was heel gezellig, we waren 2 meisjes tegengekomen uit Duitsland met wie we de helft van de avond hebben gespendeerd, en toen zij naar huis moesten zijn we met hun mee naar het station gelopen, om hun af te zetten als het waren, en daarna weer terug de stad in.
Nou, alles goed en wel, so far geen freaks op straat, tot er een stel oude mannen, 3 stuks, op ons af komen gelopen. De gewoonlijke koetjes en kalfjes worden afgehandeld en uiteindelijk lopen ze terug mee naar het café. Prima, niks aan het handje, hoewel ik er niet echt zin in had.
Overigens, met oud bedoel ik 40+, de jongste was 38 en de oudste 53.
Anyway, die jongste vond mijn vriendin helemaal geweldig en de oudste (yay me) probeerde de hele tijd te flirten met mij. Ik had het hem duidelijk gemaakt dat ik een vriend had, die me over 2 uur ook zou komen halen, maar dat deed hem niets. Vervolgens zag ik dat hij een tatoeage op zijn arm had, met 3 namen. Dat bleken zijn zoons, 19, 17 en 13. Hij was 22 jaar getrouwd. Ikzelf ben ook 19, even om te verduidelijken dat hij mijn vader had kunnen zijn.
Nou, eventjes werd ik gered door een andere Poolse jongen (die overigens heel aardig en heel homo was, en dus niks probeerde thank fuck), maar die was na een tijdje ook weg. Gelukkig was het toen tijd voor ons om naar huis te gaan.
Ik had mijn haar opgestoken en wilde mijn vriendin gaan halen, en de man, die we maar even Patrick noemen, greep me bij mijn heupen, en trok de elastiek uit mijn haar. What. The. Fuck.
Ik vroeg hem wat hem bezielde en hij lachte alleen maar en zei dat ik mooie haren had, om vervolgens zijn hand door mijn haar te halen en me probeert te zoenen. !!!!
Uiteindelijk heeft de man van de beveiliging hem weggestuurd en is mijn vriend naar het café toegelopen zodat we niet alleen over straat hoefden, maar ik was echt, completely disgusted. Hij vond het ook de normaalste zaak van de wereld, ‘‘kussen is toch niet erg.’’ Dat is het wel! Je bent getrouwd vriend!
Anyway, ik was echt kwaad en mijn avond was echt verpest op dat moment. Echt, wauw. Hoe kunnen mensen dit doen? Waar is hun geweten?
rant over
tya