• Nou, ik ben echt heel kwaad. Of ja, teleurgesteld.
    Ik en een vriendin zijn gister uitgeweest, de alcohol vloeide rijkelijk en het was heel gezellig, we waren 2 meisjes tegengekomen uit Duitsland met wie we de helft van de avond hebben gespendeerd, en toen zij naar huis moesten zijn we met hun mee naar het station gelopen, om hun af te zetten als het waren, en daarna weer terug de stad in.
    Nou, alles goed en wel, so far geen freaks op straat, tot er een stel oude mannen, 3 stuks, op ons af komen gelopen. De gewoonlijke koetjes en kalfjes worden afgehandeld en uiteindelijk lopen ze terug mee naar het café. Prima, niks aan het handje, hoewel ik er niet echt zin in had.
    Overigens, met oud bedoel ik 40+, de jongste was 38 en de oudste 53.
    Anyway, die jongste vond mijn vriendin helemaal geweldig en de oudste (yay me) probeerde de hele tijd te flirten met mij. Ik had het hem duidelijk gemaakt dat ik een vriend had, die me over 2 uur ook zou komen halen, maar dat deed hem niets. Vervolgens zag ik dat hij een tatoeage op zijn arm had, met 3 namen. Dat bleken zijn zoons, 19, 17 en 13. Hij was 22 jaar getrouwd. Ikzelf ben ook 19, even om te verduidelijken dat hij mijn vader had kunnen zijn.
    Nou, eventjes werd ik gered door een andere Poolse jongen (die overigens heel aardig en heel homo was, en dus niks probeerde thank fuck), maar die was na een tijdje ook weg. Gelukkig was het toen tijd voor ons om naar huis te gaan.
    Ik had mijn haar opgestoken en wilde mijn vriendin gaan halen, en de man, die we maar even Patrick noemen, greep me bij mijn heupen, en trok de elastiek uit mijn haar. What. The. Fuck.
    Ik vroeg hem wat hem bezielde en hij lachte alleen maar en zei dat ik mooie haren had, om vervolgens zijn hand door mijn haar te halen en me probeert te zoenen. !!!!
    Uiteindelijk heeft de man van de beveiliging hem weggestuurd en is mijn vriend naar het café toegelopen zodat we niet alleen over straat hoefden, maar ik was echt, completely disgusted. Hij vond het ook de normaalste zaak van de wereld, ‘‘kussen is toch niet erg.’’ Dat is het wel! Je bent getrouwd vriend!
    Anyway, ik was echt kwaad en mijn avond was echt verpest op dat moment. Echt, wauw. Hoe kunnen mensen dit doen? Waar is hun geweten?
    rant over


    tya

    Ik snap echt niet waarom sommige mannen zich zo privileged voelen dat ze de avond van jonge meisjes willen verneuken om zelf lol te hebben. Echt onbegrijpelijk voor mij.


    Your make-up is terrible

    Ugh, echt verschrikkelijk dat soort mensen. Zoek hem eens op op facebook en vraag anders even aan zijn vrouw of drie zonen of zij 'kussen toch niet erg' vinden.


    What would Emma do?

    Flazeda schreef:
    Ik snap echt niet waarom sommige mannen zich zo privileged voelen dat ze de avond van jonge meisjes willen verneuken om zelf lol te hebben. Echt onbegrijpelijk voor mij.

    Precies dit! Ik had het zó gezellig zonder hun, ik vind het sowieso ook gewoon víes dat hij denkt dat hij me zomaar mag grijpen bij mijn heupen. Bah.
    Lindemann schreef:
    Ugh, echt verschrikkelijk dat soort mensen. Zoek hem eens op op facebook en vraag anders even aan zijn vrouw of drie zonen of zij 'kussen toch niet erg' vinden.

    Ik heb hem al opgezocht, maar hij heeft alles privé staan en ik denk niet dat hij me gaat accepteren aangezien ik hem gister bijna op zijn gezicht had gemept.


    tya

    Ik zou echt een aanklacht indienen.(": Klinkt alsof je die man wel zou kunnen identificeren.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Bah. Ik vind het al vervelend als ze me op de trein onbeschaamd en van kop tot teen begluren met zo'n seksistische glinstering in hun ogen. Ik heb eens gehad dat één naast me haast agressief werd, toen ik weigerde mijn telefoonnummer aan hem te geven. Hij bleef de hele tijd maar pushen en proberen. Ik heb dan maar gezegd dat hij me op mocht opzoeken op Facebook en een zelfverzonnen naam opgegeven. Zag hem al helemaal zitten in zijn handen wrijvend mijn zogezegde naam intypend om contact te maken en dan op niets uitkomend. 0 - 1 voor mij, jij loser. Maar dit overtreft alles. Volgens mij kun je daar zelfs een klacht voor neerleggen,als hij je echt heeft aangeraakt en heeft proberen te zoenen, is dat aanranding, volgens mij.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    @SPECS & Histoire:
    Daar heb ik eerlijk gezegd ook aan gedacht, maar aan de andere kant denk ik, is dat niet een beetje overdreven?
    Ik bedoel, het is wel zo dat ik me echt vies voelde, maar ik voel me dan zo'n zeikerd. :x


    tya

    Wat een hufter.


    26 - 02 - '16

    Poshlost schreef:
    @SPECS & Histoire:
    Daar heb ik eerlijk gezegd ook aan gedacht, maar aan de andere kant denk ik, is dat niet een beetje overdreven?
    Ik bedoel, het is wel zo dat ik me echt vies voelde, maar ik voel me dan zo'n zeikerd. :x


    Ik vind het niet overdreven, je hebt die man duidelijk laten weten dat je het niet wilde en hij ging gewoon door. Ik zou serieus een klacht indienen/aangifte doen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Poshlost schreef:
    @SPECS & Histoire:
    Daar heb ik eerlijk gezegd ook aan gedacht, maar aan de andere kant denk ik, is dat niet een beetje overdreven?
    Ik bedoel, het is wel zo dat ik me echt vies voelde, maar ik voel me dan zo'n zeikerd. :x

    Ik ben bang dat eigenlijk al veel meisjes/vrouwen voor jou hetzelfde dachten en dat die gast daardoor telkens door kan gaan. Er komt een moment dat die gasten écht zijn grenzen niet meer kent en nog verder gaat dan aanranding. Ik denk dat ze bij de politie jou echt geen zeikerd vinden hoor. Dit soort types moeten leren dat dat niet meer normaal is in onze samenleving. Blegh, wat een smeerlap.


    Deep inside, I've never felt alive

    He gatverdamme zeg. Niet alleen omdat die kerel denk dat dat zomaar kan, en dat ie getrouwt is, maar gewoon uberhaupt dat ie iemand proveert te zoenen die zn dochter had kunnen zijn. Afschuwelijk zeg.. Bah..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @ hierboven:
    Eigenlijk hebben jullie wel gelijk. Ik zal morgen voor school wel even langsgaan bij het bureau. Zijn facebook heb ik toch nog


    tya

    Wat een pervert...
    Moet je al zo oud voor zijn, maar het besef nog steeds niet hebben...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En dan te bedenken dat 'ie zulke dingen doet waar z'n vrouw waarschijnlijk helemaal niets vanaf weet. Zo walgelijk. (not to mention het halve aanrandingsprocedure)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 21:25 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Eew kan zo'n man niet beter naar andere plekken (betaald kuch) gaan als hij perse iemand van jouw/onze leeftijd wil :r


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Poshlost schreef:
    @ hierboven:
    Eigenlijk hebben jullie wel gelijk. Ik zal morgen voor school wel even langsgaan bij het bureau. Zijn facebook heb ik toch nog


    Ook al wordt er alleen een melding van gemaakt, misschien komt zijn vrouw het hierdoor ook te weten. :'D Hoop ik.


    Your make-up is terrible