• Nou, ik ben echt heel kwaad. Of ja, teleurgesteld.
    Ik en een vriendin zijn gister uitgeweest, de alcohol vloeide rijkelijk en het was heel gezellig, we waren 2 meisjes tegengekomen uit Duitsland met wie we de helft van de avond hebben gespendeerd, en toen zij naar huis moesten zijn we met hun mee naar het station gelopen, om hun af te zetten als het waren, en daarna weer terug de stad in.
    Nou, alles goed en wel, so far geen freaks op straat, tot er een stel oude mannen, 3 stuks, op ons af komen gelopen. De gewoonlijke koetjes en kalfjes worden afgehandeld en uiteindelijk lopen ze terug mee naar het café. Prima, niks aan het handje, hoewel ik er niet echt zin in had.
    Overigens, met oud bedoel ik 40+, de jongste was 38 en de oudste 53.
    Anyway, die jongste vond mijn vriendin helemaal geweldig en de oudste (yay me) probeerde de hele tijd te flirten met mij. Ik had het hem duidelijk gemaakt dat ik een vriend had, die me over 2 uur ook zou komen halen, maar dat deed hem niets. Vervolgens zag ik dat hij een tatoeage op zijn arm had, met 3 namen. Dat bleken zijn zoons, 19, 17 en 13. Hij was 22 jaar getrouwd. Ikzelf ben ook 19, even om te verduidelijken dat hij mijn vader had kunnen zijn.
    Nou, eventjes werd ik gered door een andere Poolse jongen (die overigens heel aardig en heel homo was, en dus niks probeerde thank fuck), maar die was na een tijdje ook weg. Gelukkig was het toen tijd voor ons om naar huis te gaan.
    Ik had mijn haar opgestoken en wilde mijn vriendin gaan halen, en de man, die we maar even Patrick noemen, greep me bij mijn heupen, en trok de elastiek uit mijn haar. What. The. Fuck.
    Ik vroeg hem wat hem bezielde en hij lachte alleen maar en zei dat ik mooie haren had, om vervolgens zijn hand door mijn haar te halen en me probeert te zoenen. !!!!
    Uiteindelijk heeft de man van de beveiliging hem weggestuurd en is mijn vriend naar het café toegelopen zodat we niet alleen over straat hoefden, maar ik was echt, completely disgusted. Hij vond het ook de normaalste zaak van de wereld, ‘‘kussen is toch niet erg.’’ Dat is het wel! Je bent getrouwd vriend!
    Anyway, ik was echt kwaad en mijn avond was echt verpest op dat moment. Echt, wauw. Hoe kunnen mensen dit doen? Waar is hun geweten?
    rant over


    tya

    N'ahw :( wat erg, gelukkig is hij weggestuurd. :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Bah, bah, bah. Nog een sjans dat je hem geen mep in zijn prachtig aangezicht (smell the sarcasm) hebt gegeven, want ik weet niet of ik me had kunnen inhouden. Wat een viezerd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou ook een melding maken. Ze nemen je echt wel serieus (:
    Die vent is echt smerig en al was er geen leeftijdsverschil, mensen moeten gewoon met hun poten van anderen afblijven.


    I am an idiot, I move.

    Poshlost schreef:
    @SPECS & Histoire:
    Daar heb ik eerlijk gezegd ook aan gedacht, maar aan de andere kant denk ik, is dat niet een beetje overdreven?
    Ik bedoel, het is wel zo dat ik me echt vies voelde, maar ik voel me dan zo'n zeikerd. :x


    Ik vind dat net niet zeikerig. Eerder kordaat en sterk. Dat hij dat bij jou echt niet moet doen. Misschien denkt hij dan ook twee keer na voor hij een volgend meisje lastigvalt en help je anderen zo ook.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 9:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oh gatverdamme. Die vent verdient echt een knietje. Wat een viezerik. Nee is nee.
    Ik zou inderdaad zoals al gezegd is een melding maken. Misschien heeft het weinig nut, maar misschien ook wel nut. Dan is het iig gemeld. Bovendien verdient die vent ook niet beter. Stiekem hoop ik dat zijn vrouw er spoedig achter komt en hem dan flink laat stikken. Eikel. Hij verdient die vrouw en kinderen niet. Ik kan mij daar echt kwaad over maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ik heb hem al opgezocht, maar hij heeft alles privé staan en ik denk niet dat hij me gaat accepteren aangezien ik hem gister bijna op zijn gezicht had gemept.


    Dat recht heb je! Hij moest gewoon met z'n klauwen van je afblijven.

    Verschrikkelijk dat soort mensen. Stuk verdriet.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Bizar... Wat een vieze mannen zeg. Je hebt altijd van die nare types op de wereld rondlopen. Walgelijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.