• Ik zoek een cover voor mijn Loki story
    De titel is: you mewling quim
    Geen ondertitel
    Samenvatting is:

    Eenmeisje wordt ontvoerd. Op de plek waar de ontvoering plaats vindt worden geen sporen behalve een vreemd teken dat uit de noorse mythologie lijkt te komen. Natuurlijk komt het op het nieuws en shield betrekt zich erbij dit is precies wat Loki wil want hij heeft het meisje alleen ontvoerdt om zijn broer Thor en de Avengers te lokken. Dit meisje heeft echtwr een grote invloed op Loki.

    Voorkeursplaatjes:

    alleen dan zonder de achtergrond een ander plaatje mag ook zolang Loki maar shhh doet. Een plaatje van een meisje tussen de 12en14 jaar zou ook fijn zijn. Het teken wat gevonden wordt op de plaats van ontvoering hoeft niet maar als je er iets mee kan dan zou dat mooi zijn.
    De sweer: de sweer moet duister en mysterius zijn en een inimini beetje koninklijk
    Alvast bedankt voor de moeite
    Ik heb geen cover meer nodig maar ik moet alleen nog kiezen in http://www.quizlet.nl/polls/36719/welke-cover-is-beter-voor-mijn-story-you-mewling-q//url] deze poll

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 20:29 ]

    Ik weet niet of je nog steeds iets zoekt, maar:


    Happy Birthday my Potter!

    Ja ik zocht nog steeds een cover maar ik denk dat die zoektocht nu voorbij is. Deze is echt heel mooi

    Daisy_Evans schreef:
    Ja ik zocht nog steeds een cover maar ik denk dat die zoektocht nu voorbij is. Deze is echt heel mooi


    Blij dat je hem mooi vindt! Ik vond het heel leuk hem te maken (bloos)
    Wil je mij waarschuwen als je begint? Ik ben dol op Loki verhalen.


    Happy Birthday my Potter!

    Tuurlijk wil ik je waarschuwen

    Ook eentje gemaakt ^^ Het is aanklikbaar voor de grotere versie.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ook eentje gemaakt ^^ Het is aanklikbaar voor de grotere versie.



    Okeh beter dan dit kan ik echt niet, vooral dat ruimte achtige kleurding rechts boven is super mooi, ik pas deze keer met een cover maken xD

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 10:47 ]


    take risks

    Oh dese is ook mooi nu moet ik kiezen oh jee ben ik slecht in

    Ik ga nu een poll openen waar mensen hun favoriete cover kunnen kiezen de poll gaat heten: welke cover is beter voor mijn story you mewling quim

    Ik denk dat je de poll ook beter in dit topic kan zetten, dan trek je sowieso al wat meer mensen om het in te vullen.


    Credendo Vides

    Sorry maar ik weet niet hoe dat werkt

    klikje voor de poll

    Het is heel simpel: je drukt op het linkje in de tabel (tussen de spoiler en de <>), dan krijg je dit: [*url]*[/url] dan kopieer je de link van de poll en zet je die tussen de haakjes (waar nu het tweede sterretje staat). Als je zoals bij mij een woord wil om dan bij de link te eindigen, zet je een = teken na de eerste url, plak je de link na de = en schrijf je tussen de haken ]*[ je zin.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 16:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daisy_Evans schreef:
    Sorry maar ik weet niet hoe dat werkt


    Zal ik hem voor je in een bericht zetten? De code om het te doen is eigenlijk heel makkelijk, je zet url= gevolgd door de link tussen [deze haakjes] Dan een tekstje waarop je kan klikken, zoals Hier is de Poll en dan het geheel weer sluiten met [/url]


    Uiteindelijk krijg je dan dit : De POLL


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Zal ik hem voor je in een bericht zetten? De code om het te doen is eigenlijk heel makkelijk, je zet url= gevolgd door de link tussen [deze haakjes] Dan een tekstje waarop je kan klikken, zoals Hier is de Poll en dan het geheel weer sluiten met [/url]


    Uiteindelijk krijg je dan dit : De POLL


    Haha jouw uitleg is stukken duidelijker.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha jouw uitleg is stukken duidelijker.


    En uitleggen is zo niet mijn sterkste vaardigheid. Maar ik ben blij dat het duidelijk is. (:


    Credendo Vides

    He bah het lukt niet op mijn telefoon