ImAwesome schreef:
(...)
Tja, als mensen iemand vermoorden dan worden ze gewoon opgesloten maar bij dieren moeten ze gelijk dood. Walgelijk.
Inderdaad. Terwijl ze hun instincten volgen. Mensen lijken te denken dat dierentuin dieren lieve tamme huisdiertjes zijn die je kan aaien op je schoot.
De gorilla deed zover ik weet niets, had alleen het kind uit het water gehaald en liep met hem door het verblijf ofzo. Plus volgens onstanders wilde het kind er zelf in springen en was hij tussen de hekken door gegaan. Geen idee of dat zo is, ik heb dit alleen maar gelezen.
RichardSHarmon schreef:
(...)
Ik kan hier zo boos om worden. Net als die man die zelfmoord wilde plegen door in een leeuwenkuil te springen. De leeuwen begonnen hem te eten en werden alle drie doodgeschoten. Hallo, die man koos er zelf voor, die dieren niet.
Precies, vreselijk gewoon. Dat verdienen de dieren helemaal niet. Zelfs niet als ze uit het niets aanvallen, ze doen wat ze horen te doen als ze een prooi zien. Heel lullig voor de verzorgers of andere slachtoffers, maar het zijn en blijven wilde dieren, geen huiskatten.
[ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 11:12 ]