• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Gratis ziekgemeld dagje om al mijn shit op orde te krijgen dus hUP JIP KRIJG JE SHIT OP ORDE. Je hebt twaalf uur tot het avondeten, voor het avondeten wil ik dat alles af is. Gogogogogogogo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een vreselijke nacht was dat weer
    Hopelijk gaat de dag een beetje snel vandaag..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dunne darm, please calm down. Als ik dit schooljaar wil halen moet ik wel naar school kunnen en je werkt erg tegen op het moment.

    life is way too rough for me.
    But the people are way too easy.

    Op m'n stage, waar iedereen alleen maar loopt te zeuren op me. Chagerijnige gebruikers aan de telefoon die je alleen maar uitschelden omdat ze zelf hun computer kapot maken, en de ict afdeling dan de schuld geven. (Alsof we een knop hebben voor elke laptop en wanneer we die indrukken, de laptop spontaan ontploft). Om 5 uur m'n bed uit, de hel van het ov in, om hier om 7:30 te zijn omdat Meneer Groenenwegen niet weet hoe z'n muis functioneert.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wiarda schreef:
    Gratis ziekgemeld dagje om al mijn shit op orde te krijgen dus hUP JIP KRIJG JE SHIT OP ORDE. Je hebt twaalf uur tot het avondeten, voor het avondeten wil ik dat alles af is. Gogogogogogogo


    You can do it!


    OTOFT: meh. Geen zin in vandaag. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stiekem hoop ik dat dit nieuwe artikel over Johnny Depp waar is. Heb liever dat Amber haar carrière kwijt is dan hij, cuz one of the best actors.

    Het onweert als de tering hier.


    Slightly drunk.

    Ik heb mijn stem nog *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb echt meer slaap nodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Seriously. Met bákken. De straten staan blank.


    Slightly drunk.

    Bezig met een Tumblr aan te maken voor Toby. :Y) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Regent het in Nederland? In Ierland is de lucht blauw en de zon die schijnt!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Groningen heeft bewolking, maar het zonlicht komt er door heen.

    Ik moest eigenlijk naar school maar ik wilde niet dus ben ik niet gegaan, oeps.


    "Ignite, my love. Ignite."