Saiph schreef:
Ik heb ook even een voorstel lijstje gemaakt. Het kan zijn dat ik iemand overzien heb en ik heb mensen met wie ik al dingen heb afgesproken, eruit gelaten. Niet mijn beste voorstellen ooit, maar goed:
Odile Briët Ik denk dat Xio wel goed met haar zou kunnen opschieten, al weet ik niet echt of ze hele goede vrienden zouden zijn.
Yaël Romain Leroux Ik weet zeker dat ze hem erg zou mogen.
Timothy Aelred Huddleston Ik heb werkelijk geen idee. Ze zou hem kunnen helpen met Transfiguration? Weet jij verder nog iets?
Lowell Archer Flemming Xio zou zijn enthousiasme erg waarderen. Ik denk ook dat ze hem zou mogen.
Lauren Melody Standing Ik denk dat ze elkaar op het eerste gezicht niet erg mochten, omdat ze best verschillend zijn denk ik, maar misschien dat ze uiteindelijk dansmaatjes zijn geworden en door deze gemeenschappelijke interesse elkaar beter zijn leren kennen. Klinkt dat als iets?
Diana Nicole Aydelotte Nog geen innerlijk, so I dunno.
Dafne-Kimberley-Janssen Nog geen innerlijk, so I dunno.
Raya Jemima Deforest Ik denk dat ze op sommige vlakken erg overeen zouden komen, en dat deze eigenschappen juist tegen elkaar botsen. Dus misschien dat ze niet zo goed overweg kunnen?
Aimée Célestine Delacroix Nog geen innerlijk, so I dunno.
Sébastien Landrieu Ze komen volgens mij niet ontzettend overeen, al zal Xio zijn rustige gedrag op sommige momenten wel waarderen.
Noah Olivier Noel Ehm, ik weet het niet precies. Ik denk dat ze hem opzich wel zou mogen, maar ook niet echt vrienden zullen zijn.
Eloïse Charlotte Dubois Ik denk niet dat ze ontzettend goede vrienden zullen zijn, maar gewoon vrienden zou wel kunnen? Ik denk dat een kant van Xio te serieus is voor een betere vriendschap, al weet ik niet echt hoe ik dat moet omschrijven. Haha.
Eléonore 'Elle' Pénélope Dubois Vriendinnen?
Andere ideeën zijn ook zeer welkom. :')
Is prima voor mij!
-