Mijn voorstellen voor Félix (pagina 7) en Norah (pagina 10)! Sorry als ik iemand vergeten ben. Schuingedrukt is al afgesproken.
Odile Briët: Ik denk dat Odile en Félix niet zo heel goed met elkaar om zullen kunnen gaan, maar dat zij en Norah elkaar best aardig zouden vinden.
Yaël Romain Leroux: Félix en Yaël zouden best met elkaar op kunnen schieten, maar toch verschillen ze qua karakter best wel veel van elkaar. Yaël is denk ik niet zo luidruchtig en aanwezig als Norah, dus dat zou een band kunnen scheppen.
Timothy Aelred Huddleston: Misschien dat Tim een beetje te.. "pussy" is voor Félix. Norah en hij zouden wel vrienden kunnen worden (ze zijn allebei lief en loyaal).
Lowell Archer Flemming: ideeën?
Lauren Melody Standing: ZUSSIE. Oké, sorry. Uhm. Lauren zou niet om kunnen gaan met Félix, wel met Norah?
Elodie Favre: Ik heb geen flauw idee. :')
Sébastien Olivier Noel: Ook geen idee, haha.
Diana NIcole Aydelotte: ??
Markus Timo Meyer: Félix en Marc zullen niet met elkaar overweg kunnen (hij is te druk, denk ik) maar Marc en Norah zijn allebei even stuiterig. :'D
Solange Charbonneau: Félix en zij tolereren elkaar, maar om ze vrienden te noemen gaat te ver. Met Norah, geen idee!
Xiomara Soraya Raquel: Félix en zij zijn studiemaatjes. Zouden zij en Norah vrienden kunnen zijn?
Raya Jemima Deforest: Félix en Raya zijn allebei (te) eerlijk, heel nonchalant, dat zou ze bij elkaar kunnen brengen, misschien. Hmm, met Norah weet ik het niet zeker.
Ruby Esmée Segal: Ik denk wel dat zij en Félix met elkaar om kunnen gaan, maar ik weet het niet zo zeker met Norah.
Matías Rafaël De La Fuente: Ideeën?
Aimée Célestine Delacrois: ?
Eléonore Pénélope Dubois: Ik denk niet dat zij en Félix zo veel met elkaar overweg zullen kunnen, maar misschien wel met Norah?
Noah Olivier Noel: I dunno ![D: D:](/images/smilies/angry.gif)
Cole Roman Igler: Zeker vrienden met Félix, ja! Ook met Norah, denk ik wel?
Eloïse Charlotte Dubois: Zij en Norah zijn allebei een stel stuiterballen, het zou wel klikken tussen die twee, maar ik denk niet dat het wat wordt met Félix.
Deimos Rigel: Over sommige dingen zijn hij en Norah even enthousiast. Ik denk dat hij ook best wel overweg zou kunnen met Félix.
Jason Marcélo Ruzzies: Goede vrienden met Félix? En hij is net zo leergierig als Norah.
Zeg maar of het wat is, ik hoor het wel. Norah zou op beide geslachten een crush kunnen hebben. ^^
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.