• Hallo! Zoals sommige van jullie wel weten, fotografeer ik graag. Het liefst fotografeer ik huisdieren. Nu heb ik besloten dat ik hier misschien wel meer van wil maken dan slechts een hobby. Ik heb sinds vandaag een Facebookpagina die er specifiek voor gemaakt is. Ik presenteer u *tromgeroffel* MIAUW FOTOGRAFIE!

    Het is wel een pagina op Facebook, dus als je Facebook hebt en je houdt van huisdierfoto's? Volg me dan ;3
    Als dit allemaal goed loopt, zal ik ook op andere sociale media een pagina maken C:


    26 - 02 - '16

    Ik kwam laatst toevallig op een pagina van een kat. En toen had ik al zoiets van; wanneer krijgt Pim zijn eigen FB-pagina. Laten we eerlijk zijn, hij is een Q-celebrity Cool!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik kwam laatst toevallig op een pagina van een kat. En toen had ik al zoiets van; wanneer krijgt Pim zijn eigen FB-pagina. Laten we eerlijk zijn, hij is een Q-celebrity Cool!


    Die heeft zijn eigen Facebookpagina C:


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    (...)

    Die heeft zijn eigen Facebookpagina C:


    Echt?! Link please!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Echt?! Link please!


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Zodra ik een pc tot mijn beschikking heb zal ik een linkje posten (bloos)


    26 - 02 - '16

    Pim's Facebook ^^


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Pim's Facebook ^^


    Huh, okee. ;p Die volgde ik blijkbaar al. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat zijn die katten toch fotogeniek. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Wat zijn die katten toch fotogeniek. :3


    Cats are love, cats are life ;3
    hihi

    @Patholoog; dat kan ja, ik heb al eerder een topic gemaakt over Pim's facebook C:


    26 - 02 - '16